Jump to content

word jij soms zenuachtig als je een game maar niet kunt

Recommended Posts

Geplaatst:

jahwel ikke zeker vooral die schietspellen of neem gewoon GTA San Andreas ..

die allerlaatste missie tjonge .. ik scheet in me broek :$

het is oook gewoon grappig maar wel heel spannend ..

in elke hoek kan weeer iemand komen maar je weet het nooit zeker ..

verder heb ik het ook wel met racespellen .. als ik net wel/net niet eerste word

• 1 maand later...
Geplaatst:

Freakout als het niet lukt! joysticks vlegen in het rond, je kan beter wegblijven dan!

fifa street, nfs carbon, gta...you name it i freak out about it!

Geplaatst:

Nee ik word niet zenuachtig als ik een game maar niet kunt. Wel word ik boos al doe ik Bf2 online en ik word van achter vermoord. :duh:

Geplaatst:

Ik was nu ff spiderman 3 op xbox 360 aan het doen. The lizard part 2 en dan moet je hem als the lizzard verslaan.

Die missie duurde wel een uur en op het laatst moest je met hem vechten. Dus ik gebruik mijn strategie. Hij nog een klein beetje hp. Ga ik af maar daar wordt ik niet zeenuwachtig van. Dus ik wil overnieuw doen. Loopt de xbox 360 tijdens het laden vast! Dan beginnen mijn handen gewoon te jeuken ;S

Geplaatst:

Nee, ik word dan niet echt zenuwachtig maar dan wat pist. Dan is het gewoon verstandig om een paar uur later weer te proberen, en/of de volgende dag. ^_^

Geplaatst:

Ja op GTA:SA op de PS2 :Y

Bij een missie die me niet lukte(kan even niet op de naam komen)het lukte opeens wel laatste stuk ik wil in de marker gaan staan loopt ie vast gevolg--->controller uitgetrokken en van de trap gegooid na 3 dagen lag hij er nog :Y

Greetz

Geplaatst:

Alleen bij de echt moeilijke stukken. Zoals de Supply Lines missie uit SA of de driver in VC. :@

Om mijn frustratie dan te verminderen veroorzaak ik altijd zoveel mogelijk chaos in het spel. :D

Als het echt niet lukt stop ik even en ga ik wat anders doen maar zenuwachtig word ik niet zo snel.

Geplaatst:

Soms wel zenuw8ig dat wel maar ook enrom boos vooral me vriendje wordt echt kwaad hij beukt op ze tv beeld gooit de controller weg enz enz (dan kun je beter ff je modn houden) maar bij mij is het geukkig niet zo erg.

Geplaatst:

Soms wel, ik heb dan even tijd nodig. Want als ik een spel steeds maar niet kan ga ik aan mezelf twijfelen; ben ik echt zo'n verliezer? Waarom kan iedereen dit behalve ik? Wat mankeer ik?

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

soms word ik wel is kwaad maar dan slaag ik op en dan stop ik voor een uurtje of 2

maar kwaad worden helpt niets

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...