Politiehelikopter Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Hey ik heb ergens gelezen dat je nooit door de blokkades heen kan, maar ik riij pasgeleden met de trein en rij door heel San andreas, ik was nog met niet één missie begonnen en ik rij met de trein dwars door de blokkades ging, ik ging best hard, best raar Reageren
profile Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik weet ook niet waarom maar ik had dit ook steeds.Toen zat ik ook nog in LS. Ik denk dat het een glitch is.Maar dan zou R* wel een beetje dom zijn geweest Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 uh ? Ja dat is best raar , tis mij nooit gelukt. Voor welke console heb jij Gta SanAndreas ? Voor de Playbox Wii cker Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Das vreemd want als je vlak bij die blokaddes bent remt je trein vanzelf af. Hoe hard je ook rijd. Reageren
EXIT Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) je moet gewoon hard genoeg reiden. eigelijk maximum (net voor ontsporing) en dan begint de trein te remmen maar dan is de rem afstand te lang en ga je door de barcades heen. is me een paar keer gelukt op de ps2 Bewerkt: 15 april 2007 door EXIT Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Deze glicht was op >>> Door Dutchy3010: URL verwijderd.<<< al erg bekend, op elke console! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 maar als je door die blok heen gaat krijg je toch 4 sterren ggewoon achter je aan? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Idd sterren krijg je wel Reageren
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Maakt eigelijk niet uit aangezien treinen onverwoestbaar zijn. enige gevaar is ontsporing dus met 4 sterren ben je redelijk veilig Reageren
Dastard Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Een bug,heb het ook al eens gedaan en ik heb sa voor ps2,dus niets voor bang te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.