Kismo Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Mijn hobby is onder andere darten en heb gister samen met mijn neefje en mijn oom de prijzen weg gepakt in een dart toernooi.. Overgens was ik 1e Nu hebben we een nieuwe slogan en dat is "Altijd lastig de Kruijfjes(mijnachternaam) uit, Thuis ook." En dat heb ik verwerkt in een sig met de logo van onze dartclub. Zounden jullie willen raten en het liefst tips willen geven ! Groetjes Kismo Reageren
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Een leuke sig. maar wel wat wazig! Je kan beter die filter>clouds eraf halen! Hij is wel basis! Maar omdat je nog maar een beginner bent is het een goed begin ik geef je een 7/10 Reageren
Kismo Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Het zelfde verhaal een beetje alleen had ik hem niet opgeslagen als pds ofzo en dus moest ik overnieuw beginne omdat ik mijn eigen naam verkeerd had geschreven hahaha !! gewoon dom dus Naja hier de 2e ik denk dat deze wel iets mooier uit de bus is gekomen. Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Het zelfde verhaal een beetje alleen had ik hem niet opgeslagen als pds ofzo en dus moest ik overnieuw beginne omdat ik mijn eigen naam verkeerd had geschreven hahaha !! gewoon dom dusNaja hier de 2e ik denk dat deze wel iets mooier uit de bus is gekomen. Deze vind ik niet zo goed hoor kizmo ,de brushes zijn slcht en de render is een beetje onduidelijk en snap niet waarom er een darts bord is Sorry 3/10 Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Leuke signature alhoewel ik hem niet erg mooi vind maarja iedereen moet toch ergens beginnen of niet soms Maar ja verder over je signature ik vind hem leuk gemaakt je krijgt een van mij een 7,5 voor een beginner. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Deze krijgt een 6 omdat die andere toch beter was. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Beide topics even samengevoegd tot eentje. De 2 posten van Muay Thai boven me zijn dan ook geen dubbelposten, maar komen allebei uit een ander topic..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.