yvea0 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Hey iedereen, weet iemand of er zo een ding bestaat dat als je 2 keer in je handen klapt het licht aan gaat? Dankjewel Yvea0 Reageren
Froop Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Die is er, en wel hier. Het proces van het in elkaar zetten weet ik niet, maar misschien is dit iets voor je. Reageren
yvea0 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Die is er, en wel hier. Het proces van het in elkaar zetten weet ik niet, maar misschien is dit iets voor je. Beetje duur Reageren
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Cool! Die is leul en grappig! Wel jammer van de prijs, kan je dan klappen en je licht gaat aan! LOL! Rivel Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ze worden op de dag luier .. Reageren
RobertSA Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Zal niks met lui zijn te maken hebben, maar het is een gadget, die staan er om bekent nutteloos te zijn, maar wel leuk. Reageren
LBG Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Zou wel leuk zijn, maar ik kan wel wat beters verzinnen om mijn geld aan uit te geven. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Mijn lichtschakelaar is kapot... Maar voor dat geld kan ik een heleboel nieuwe schakelaars kopen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Lijkt me wel vet. maar ik vind het een kleine moeite om op het knopje te drukken. Ik zou het eerder zo veranderen dat mijn PC aangaat als je klapt. Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik denk zelf dat ze het als eerst gemaakt hebben voor het helpen van invalide mensen dus als hulpmiddel voor mensen die het nodig hebben en dat het daarna gewoon als gadget is gebruikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.