Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb daarnet mijn eerste 2 cheats gebruikt om de missie STOWAWAY te voltooien. Dat vliegtuig ging gewoon te snel voor mij (een GTA foutje bij mij, want als ik filmpjes van andere mensen bekijk, dan zie ik meteen dat snelheidsverschil).

Daarom vroeg ik mij zo af van hoe kan ik nu dat vliegtuig trager laten gaan en ik kwam dus op het idee om de 'SLOW IT DOWN' cheat te gebruiken. Dat was dus mijn eerste cheat die ik op GTA SA heb gebruikt. Het is gelukt: ik had ruim de tijd om in dat vliegtuig te rijden. Omdat alles zo traag verliep, heb ik de andere cheat 'SPEED IT UP' gebruikt.

Dit moest ervoor zorgen dat het spel weer zijn normale gang terugkreeg.

Op mijn safehouse aangekomen, kreegg ik een waarschuwingsbericht dat cheats gevaarlijk zijn en blabla..

Voor de zekerheid heb ik dus mijn missie apart opgeslagen, maar ik krijg altijd datzelfde bericht terug als ik terug wil opslaan.

En dan nu mijn vraag: Breng ik mijn GTA SA in gevaar omdat ik deze cheats heb gebruikt? Hoe desactiveer ik dat waarschuwingsbericht?

thx :)

Bewerkt: door m3o
Geplaatst:

Dat bericht krijg je alleen weg met een mod(ification). Het geeft aan dat sommige cheats, lang niet allemaal, schadelijk zijn voor je savegame. Je kunt als stelregel nemen dat de pedestrian-cheats gevaarlijk zijn voor je savegame, met name de "Riot-cheat". Deze cheat zorgt er namelijk voor dat je de missie "Madd Dogg" niet kunt halen. Je kunt nog altijd de 100% halen als je de 2 cheats gebruikt die jij gebruikt hebt. Mits er geen bug komt wat voorkomt dat je de 100% haalt, maar dat terzijde. Normaal gesproken zouden deze 2 cheats helemaal geen invloed moeten hebben op je savegame, buiten dan dat je criminal rating iets omlaag gaat en je dat bericht elke keer als je saved krijgt. :tu:

Je krijgt de waarschuwing alleen bij de savegame waarin je hebt opgeslagen als je je missie opnieuw speelt zonder cheats dan kan je hem gewoon zonder problemen opslaan. En ja als je een cheat hebt gebruikt krijg je dat iedere keer als je saved dat te zien.

ps. Dutchy 3010 was net ff voor

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
  Jow Tommy Verceti zei:
Je krijgt de waarschuwing alleen bij de savegame waarin je hebt opgeslagen als je je missie opnieuw speelt zonder cheats dan kan je hem gewoon zonder problemen opslaan. En ja als je een cheat hebt gebruikt krijg je dat iedere keer als je saved dat te zien.

thx Jow Tommy Verceti en Dutchy 3010 voor jullie reacties ;)

Dutchy, bedoel je dat ik dat bericht niet zal krijgen als ik mijn spel in een andere safehouse opsla?

EDIT: ja ik zie het. THX IEDEREEEN die mij geholpen heeft!!!!!!!!

Bewerkt: door m3o
Geplaatst:
  m3o zei:
  Jow Tommy Verceti zei:

thx Jow Tommy Verceti en Dutchy 3010 voor jullie reacties ;)

Dutchy, bedoel je dat ik dat bericht niet zal krijgen als ik mijn spel in een andere safehouse opsla?

Nee, dat bedoel ik niet. Je zal dat bericht altijd krijgen. Alleen kan je dat weghalen door een Modificatie. Ik weet zo snel niet waar je die vandaan kunt halen, maar ik zal wel even op dit forum voor je zoeken. :)

EDIT: ik hoef blijkbaar niet meer te zoeken, kijk maar naar de post van Hooligun :).

Geplaatst:

Deze *tool* zorgt ervoor dat je geen bericht

meer krijgt wanneer je cheats hebt gebruikten als je gaat saven.

Wat moet je doen:

Start eerst dat tool op en klik op öff" en hij gaat dan op "on", heb je cheats gebruikt en je gaat saven dan zul je

dat bericht niet meer krijgen. Dan sluit je SA af en start je hem opnieuw en je ziet dan dat de cheats uitgeschakeld zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...