Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een mod dat Cj een blanke man wordt. Met de IMGTool moet je dan de Player.Img file aan gaan passen door de bestanden allemaal te veranderdern. Nu zijn het er niet zo heel veel maar ik heb het gewoon niet zo op het veranderen van dingen, dadelijk vern**k ik iets en dat is niet de bedoeling.

Mijn vraag is of er geen complete Blanke Player.Img bestand te downloaden is?

Tnx!

Geplaatst:
Er is een mod dat Cj een blanke man wordt. Met de IMGTool moet je dan de Player.Img file aan gaan passen door de bestanden allemaal te veranderdern. Nu zijn het er niet zo heel veel maar ik heb het gewoon niet zo op het veranderen van dingen, dadelijk vern**k ik iets en dat is niet de bedoeling.

Mijn vraag is of er geen complete Blanke Player.Img bestand te downloaden is?

Tnx!

Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand een file van 65 MB online gaat zetten voor deze mod.

En zolang je vooraf maar een backup-copy maakt van het originele Player.Img bestand, kun je eigenlijk niet zo veel kapotmaken.

Als het niet lukt, zet je gewoon de originele terug en er is niets aan de hand.

Geplaatst: (bewerkt)

Patrick, ik heb iets anders geprobeerd. Een download van gta3.net zou mij hetzelfde resultaat brengen met 4 simpele aanpassingen. Alleen werkt het alleen helemaal 100% als ik new game doe.

Wanneer ik een savegame laad die ik heb gedownload dan krijg ik alles blank behalve zijn hoofd.

Check de foto hieronder even:

Wie helpt even! :klap:

post-27020-1176756427.jpg

Bewerkt: door Blink
Geplaatst:
Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand een file van 65 MB online gaat zetten voor deze mod.

En zolang je vooraf maar een backup-copy maakt van het originele Player.Img bestand, kun je eigenlijk niet zo veel kapotmaken.

Als het niet lukt, zet je gewoon de originele terug en er is niets aan de hand.

Doe het nou maar gewoon op de manier die ik van Patrick gequote heb. Het is helemaal niet moeilijk, en als je gewoon met de IMG-Tool de bestanden die je gaat vervangen extract (commands, extract) dan heb je altijd een backup liggen voor het geval dat het fout gaat (en die kans is nogal klein). Newgame is dan ook niet nodig.

Geplaatst:

Ik heb gedaan wat je zei Wazuup alleen heeft het totaal geen effect. Zelfs nadat ik gta sa opnieuw installeerde maakt het geen effect.

Volgens mij doe ik het wel goed, kijk hieronder even hoe ik het heb gedaan! :bier:

Plaatje:

post-27020-1176796338_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Oude post gedelete.

Als je alleen je hoofd nog zwart hebt ligt het vast aan de Cesar.txt

bekijk deze en kijk of hij al blank is. als hij zwart is zou je dat bestand moeten vervangen. (als je die teminste hebt)

Toch al eerder blank worden? ga naar de kapper en verander je kapsel en 't zou dan ook moeten werken.

Succes, Official

Bewerkt: door Official

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...