mike112 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Wat vinden jullie het mooiste gebouw in vcs. plaats screens!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Sorry heb geen screen.Ik ga voor het Hyman Mermorial Stadium Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Ik zelf ga voor The Clymenus Suite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Het Ducum Inn Hotel in Vice Point. (Het meest hoge gebouw met de verlichte bovenrand op de screenshots.) En ga nu niet denken dat ik expres voor dit topic twee screenshots heb zitten maken, oh nee. Ik had ze toevallig nog op mijn computer staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Zelf vind ik de Hoofdterminal van Escobar international wel mooi. Nogal aparte stijl. Sorry geen screen. (PS2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Ik ga ook wel voor The Clymenus Suite. En Escobar International Airport heeft ook wel iets. Ook vind ik het appartement van Lance iets hebben. Ook geen screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Zelf vond ik in GTA Vice city de Sunshine autos het mooiste gebouw. Maar in VCS is het alleen maar een bouwwerf. Daar is hij nog niet klaar Het ouwen gebouw van Sunshine autos is eigelijk ook niet echt wat je mooi noemt. Daarom gaa ik toch voor het The Clymenus Suite. Mooi appartement. Sorry maar ik heb geen sreens. Maar je weet denk ik al hoe het Clymenus Suite er uit ziet Ltrzz..... The GTA man ----------------------------------------------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.