-Spijker- Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Hallo allemaal, Er is een nieuwe lijst verschenen op de teletekst, van de beste "game" van het jaar. Jullie weten dat GTA vice city en GTA 3 er niet meer instaan. Dit is het nieuwe lijst en vanaf nu tot en met 30 december mag er gestemd worden vanuit Amerika! Dit is het TOP 3: ________________________________________________________________ 1: Grand Theft Auto San Andreas [ ONGV. 262543214 stemmen] 2: Halo II [ ONGV. 247497718 stemmen] 3: The Need For Speed Underground [ ONGV. 208918282 stemmen] ________________________________________________________________ 61% dat Grand Theft Auto San Andreas wint. 59% dat Halo II wint. 56% dat Need For Speed Underground wint. Nou je weet maar nooit wie er gaat winnen want, nog bijna en dan wordt de winnaar bekend gemaakt. Dit was mijn laatsta Topic hierover, ik kom 30 december kijken op de teletekst of San Andreas gewonnen heeft. De procenten kunnen elke keer veranderen wie er gaat winnen. Spijkertje, Bewerkt: 5 december 2004 door spijkertje Reageren
MightyDuck Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Heel boeiend <_< Waarom staat dit BTW in het VC gedeelte? Bewerkt: 1 december 2004 door MightyDuck Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Nah, er is een gloednieuw Games-subforum wat staat te popelen om te worden uitgeprobeerd. Bij deze dan verplaatst. En de top drie komt niet echt als een verrassing :lol: Reageren
-Spijker- Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) sorry jongens dacht dat jullie het wilden zien Bewerkt: 2 december 2004 door spijkertje Reageren
Timovich Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Ja tuurlijk! Ik weet niet of er al een andere topic over was maar leuk dat je ze noemd Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 sorry jongens dacht dat jullie het wilden zien begrijp me niet verkeerd, ik waardeer het zeker dat je de top-3 aanhaalt, alleen had iedereen zo'n beetje die lijst zo voorspeld :lol: Reageren
-Spijker- Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 dankje ik dacht dat er een slotje zou komen of zo maar ja tot 30 december en vergeet niet: de procenten kunnen elke keer verandere ( elke dag) Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Hallo allemaal,Er is een nieuwe lijst verschenen op de teletekst, van de beste "game" van het jaar. Jullie weten dat GTA vice city en GTA 3 er niet meer instaan. Dit is het nieuwe lijst en vanaf nu tot en met 30 december mag er gestemd worden vanuit Amerika! Dit is het TOP 3: ________________________________________________________________ 1: Grand Theft Auto San Andreas [ ONGV. 262543214 stemmen] 2: Halo II [ ONGV. 247497718 stemmen] 3: The Need For Speed Underground [ ONGV. 208918282 stemmen] ________________________________________________________________ 56% dat Grand Theft Auto San Andreas wint. 48% dat Halo II wint. 46% dat Need For Speed Underground wint. Nou je weet maar nooit wie er gaat winnen want, nog bijna en dan wordt de winnaar bekend gemaakt. Dit was mijn laatsta Topic hierover, ik kom 30 december kijken op de teletekst of San Andreas gewonnen heeft. De procenten kunnen elke keer veranderen wie er gaat winnen. Spijkertje, Welketeletekst pagina dan? Reageren
-Spijker- Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Hallo allemaal,Er is een nieuwe lijst verschenen op de teletekst, van de beste "game" van het jaar. Jullie weten dat GTA vice city en GTA 3 er niet meer instaan. Dit is het nieuwe lijst en vanaf nu tot en met 30 december mag er gestemd worden vanuit Amerika! Dit is het TOP 3: ________________________________________________________________ 1: Grand Theft Auto San Andreas [ ONGV. 262543214 stemmen] 2: Halo II [ ONGV. 247497718 stemmen] 3: The Need For Speed Underground [ ONGV. 208918282 stemmen] ________________________________________________________________ 56% dat Grand Theft Auto San Andreas wint. 48% dat Halo II wint. 46% dat Need For Speed Underground wint. Nou je weet maar nooit wie er gaat winnen want, nog bijna en dan wordt de winnaar bekend gemaakt. Dit was mijn laatsta Topic hierover, ik kom 30 december kijken op de teletekst of San Andreas gewonnen heeft. De procenten kunnen elke keer veranderen wie er gaat winnen. Spijkertje, Welketeletekst pagina dan? kwee niet echt mijn grote broer kijkt er alijd naar het is wel van yorin maar volgende keer kijk ik wel op welke oke? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Mijn top 3. is. 1. GTA San Andreas. 2. Gran Turismo 4. 3. Need For Speed Underground 2. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 1. Half Life 2 2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow 3. HL: Counter-Strike San Andreas niet, omdat ik et spel nog niet heb. Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 1. Half Life 22. Splinter Cell: Pandora Tomorrow 3. HL: Counter-Strike San Andreas niet, omdat ik et spel nog niet heb. Ja het klopt :lol: eerst dacht ik ook dat het onzin was maar na een uurtje of 2 heb ik het gevonden goed zo spijkertje was waar B) maar helaas staat nu san andreas 2e want jij hebt zeker niet goed gekeken. dit is het top 3: 1: Halo 2 - 66% dat hij gaat winnen 2: Grand Theft Auto San Andreas - 84% dat hij gaat winnen 3:Need for speed underground. - 71% dat hij gaat winnen P.s. GTA san andreas gaat dit keer winnen dus maken jullie maar geen zorgen en eeh MR.Cortez je hebt het helemaal fout!!! :lol: GTAlozer, Reageren
TubS Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 mijn top 3 is 1. gta san andreas 2. medal of honour pacific assault MP 3. need for speed underground 2 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 1. Gta: san andreas 2. Gta: Vice city 3. Need for speed Underground(2) Reageren
Arjen Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 en eeh MR.Cortez je hebt het helemaal fout!!! :lol: GTAlozer, Zeg je dat ook als je op een 'Half-Life 2 Forum' zit? :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.