--GTA--LOZER-- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) Yahooooooo!!! $an Andreas staat weer 1e!!!!!!!! :lol: Top 3 ( Real): 1: Grand Theft Auto $an Andreas 2: Halo 2 3: The Need For Speed 2 ( denk ik 2 of een ander) 1:Grand Theft Auto san andreas- 88% gaat winnen B) 2: Halo 2 - 67% gaat winnen 3: Need for speed- 74% gaat winnen P.s. MR.Cortez nee jammer dat Half-Life niet erop zit, als het er wel op zat zat i mischien 2e van mij mag halo2 weg dies echt droog <_< Bewerkt: 7 december 2004 door --GTA--LOZER-- Reageren
Arjen Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 P.s. MR.Cortez nee jammer dat Half-Life niet erop zit, als het er wel op zat zat i mischien 2e van mij mag halo2 weg dies echt droog <_< Half Life 2 is zo goed, die durfen ze gewoon niet er op te zetten. B) btp. Waar heb je die 'Top 3' weg? Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 P.s. MR.Cortez nee jammer dat Half-Life niet erop zit, als het er wel op zat zat i mischien 2e van mij mag halo2 weg dies echt droog <_< Half Life 2 is zo goed, die durfen ze gewoon niet er op te zetten. B) btp. Waar heb je die 'Top 3' weg? die top 3 weg??? geef is wat meer uitleg Reageren
RTS Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 P.s. MR.Cortez nee jammer dat Half-Life niet erop zit, als het er wel op zat zat i mischien 2e van mij mag halo2 weg dies echt droog <_< Half Life 2 is zo goed, die durfen ze gewoon niet er op te zetten. B) btp. Waar heb je die 'Top 3' weg? die top 3 weg??? geef is wat meer uitleg :rolleyes: DE BRON! Reageren
-Spijker- Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 San Andreas 3e!!! De nieuwe Grand Theft Auto: San Andreas staat 3e in de top!! Het blijkt dat natuurlijk niet iedereen een playstation 2 heeft in Amerika City, dus krijgt GTA een 3e plaats!! Half-Life vinden ze een stuk beter dan San Andreas in Amerika, dus is nog niet bekend wie er gaat winnen. Top 3: 1: The Need For Speed 2--- 2: Halo 2--- 3: Grand Theft Auto San Andreas--- San andreas heeft nog maar een paar dagen en dan wordt het bekend op 30 December!! kijk snel op teletekst pagina Yorin en zoek en staat er...... Spijkertje, ________________________________ ***S.W.A.T.*** 3 StarS AnD tHeY KiCk yUoR aSs OuT! Reageren
TubS Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 geef dan gewoon een teletekst nummer das veel makkelijker Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 San Andreas 3e!!!De nieuwe Grand Theft Auto: San Andreas staat 3e in de top!! Het blijkt dat natuurlijk niet iedereen een playstation 2 heeft in Amerika City, dus krijgt GTA een 3e plaats!! Half-Life vinden ze een stuk beter dan San Andreas in Amerika, dus is nog niet bekend wie er gaat winnen. Top 3: 1: The Need For Speed 2--- 2: Halo 2--- 3: Grand Theft Auto San Andreas--- San andreas heeft nog maar een paar dagen en dan wordt het bekend op 30 December!! kijk snel op teletekst pagina Yorin en zoek en staat er...... Spijkertje, ________________________________ ***S.W.A.T.*** 3 StarS AnD tHeY KiCk yUoR aSs OuT! Welke pagina :angry: ???? Je lult man iedereen heeft wel een mening wie er in de top 5 staar bij het bart smit boekje staan cijfers die de PU heeft gegeven GTA SA als eerste met een : 9.8 Als 2de Metroid Prime 2 met een: 9.7 Pro evolution soccer 4: 9.5 Halo 2 9.3:S Fable staat er niet bij :angry: Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 B) San-Andreas en Halo II staan nek aan nek volgens mij :huh: het zijn gewoon 2 goeie en supergames !! b :lol: Reageren
Don Falcone Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Mijn top 3 is: -Grand Theft Auto; San Andreas -Rome: Total War -(Deze is nog vrij, de rest is te slecht voor mijn derde plek) Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 bij mij is de top 3: gta sanandreas world of warcraft half life 2 Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ja, leuk je EIGEN top 3 posten. Staat bij mij San Andreas niet in, ik heb hem toch niet op PC :lol: . Mag je hem trouwens ook verder afmaken tot de top 10 ofzo? 1. Age of Mythology 2. GTA Vice City 3. Praetorians 4. Suzuki Alstare Extreme Racing 5. Medal of Honor Allied Assault 6. Call of Duty 7. FIFA 2000 8. Mat Hoffman's Pro BMX 9. Medal of Honor Breakthrough 10. Call of Duty United Offensive 11. Need for Speed Underground 2 Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Natuurlijk wint GTA SA.HIJ IS DE BESTE GAME OOIT Natuurlijk wint GTA SA.HIJ IS DE BESTE GAME OOIT >>> Door GTA-Sheep: Regelmatig kom ik berichten van je tegen die topics van een aantal maanden oud bumpen en bovendien niets toevoegen. Getuige deze post. Graag hiermee ophouden<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.