mike112 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Ik weet niet precies hoe die heet maar in een missie van lans krijg je een hoevercraft bij die missie moet je cook wat uit een heli word gedropt vangen en ik vindt die hovercraft goed want hij kan over land en water. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 De Skimmer Dat vind ik een handig/mooi vliegtuig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 De Phoenix. Is gewoon een mooie sportwagen met een mooi motorgeluid. En is gebaseerd op een van mijn favo auto`s De Pontiac Trans AM uit 1980 met een extra grote luchtinlaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Police Chetah, Omdat deze snel gaat, een alarm heeft en tog muziek heeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Police Chetah, Omdat deze snel gaat, een alarm heeft en tog muziek heeft Gelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Gebruik in het vervolg de zoekfunctie even, dan had je dit topic gevonden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts