Jump to content

Borussia Dortmund Vs. AS Monaco


Pitbull

Borussia Dortmund Vs. AS Monaco  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie vind jij de beste?

    • Borussia Dortmund
      6
    • AS Monaco
      9


Recommended Posts

Na lang wachten is hier de 10de Club Battle!

Deze keer gaat het om 2 topclubs die het dit seizoen moeilijk hebben om de 1ste kolom van het klassement te halen...

Ja, ik heb het natuurlijk over:

Borussia-Dortmund.png

Borussia Dortmund, 15de in de duitse Bundesliga...

Monaco.gif

En AS Monaco, 13de in de franse Ligue 1...

Link to comment
Delen op andere websites

Monaco, ze deden het slecht maar ze kunnen wel voetballen. Ze hebben ook aardige spelers gehad(Saviola, Morientes, Evra, Giuly)...Nu voetbalt Kallon er, wat ook een aardige voetballer is. Ik heb niks met Borrusia, maar ze hebben wel een bruut stadion.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk.Ik denk tot Monaco deze battle gaat winnen toch

Helemaal mee eeens....

Monaco vind ik eigelijk beter maar bij Dortmund spelen goede spelers zoals Ebi Smolarek,Jan Koller, Dede en nog veel meer

Link to comment
Delen op andere websites

Koller heeft ook bij Dortmund gespeeld he, en nu komt hij niet veel aan de bak door de vele blessures dus is het eigenlijk een miskoop geweest in mijn ogen...maargoed, dit geheel terzijde, het is tenslotte een club battle en geen discussie over bepaalde spelers.

Ik vind Borussia Dortmund beter dan AS Monaco. Ikzelf denk dat de duitse Bundesliga moeilijker is dan de franse Ligue 1...Dat is de grootste redenen. Ook omdat de club Dortmund veel meer sfeer oplevert in een thuisduel....Wat bij Monaco niet gezegt kan worden. Al eens gekeken naar bv. Dortmund - Bayern Munchen? Of naar Monaco - Lyon? Tamelijlk groot verschil in de supportersaantallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...