DaBeast Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Deze heb ik net gemaakt. Ik vind hem wel redelijk goed gelukt. Jammer dat hij ~30KB te groot is om hem hier te gebruiken. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Mooie sig DaBeast! Knap gemaakt dat de achtergrond doorzichtig is, dat geeft een mooi effect, alleen bovenaan de sig zie je een randje omdat het daar niet verder kan gaan, misschien kan je dat nog even veranderen. Dat geld ook aan de onderkant. Als je het niet gaat veranderen, zou ik een border doen, want het ziet er niet heel mooi uit anders. Vooral aan de boven kant niet, maar aan de onderkant ook niet echt, want het lijkt alsof er gegumd is... De positie van je render is goed, alleen hij is niet heel mooi ingeblend. Het is rond om de render veel te donker vergeleken de linkerkant van de sig, dus ik zou of de linkerkant wat donkerder maken, of om je render heen wat lichter. De text van je sig is matig, het is jammer dat je het niet zo goed kan lezen, maar verder wel oke... 84% - Mooie sig DaBeast! Je hebt een hele aparte stijl die ik wel goed vind . Ikzelf vind het ook niet zo goed ik geef je een 6/10 Als je alleen zoiets zegt, waarom post je dan? Bewerkt: 16 april 2007 door .Antonio Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik vind hem zelf niet echt super maar toch geef ik je een 7 Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ikzelf vind het ook niet zo goed ik geef je een 6/10 Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik vind hem niet zo wauw! De render is nogal wazig en bluuryy, en past niet goed bij de BG, verder is het idee om hem niet rechthoekig te maken wel leuk gevonden! Maar je render is niet zo mooi en vind ik niet echt bij die muur passen, ik weet niet of het de bedoeling is om een effect te creeëren dat hij in die muur zit, maar dat vind ik dan niet zo mooi gelukt! 5.5/10! Rivel Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hij is mooi,maar niet geweldig. Daarom maar een 5. Sorry voor het lage cijfer.Maar ik vind het plaatje niet zo mooi. Je kan er misschien beter 2 nemen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik vind deze style waanzinnig mooi. Ik vind het heel apart dat je niet het gewone standaard rechthoekje gebruikt. Daarbij lijkt het net of hij een soort van tevoorschijn komt. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Maar vind hem erg gaaf. Een dikke 9 Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hij is over het algemeen mooi, alleen vind ik de render niet mooi. Hij is namelijk wat moeilijk te zien: 8,5/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik vind het niet echt zo goed gelukt, ik zou het zelf niet beter kunnen veel slechter zelf. Maar zo mooi vind ik het niet. Maar ik denk wel dat je er veel werk aan hebt gehad dus een 7/10. Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 hij is opzich wel mooi maar je had beter de hele BG niet lichtblauw achtig kunnen doen, past totaal niet bij de rest van de render en bg. ook heb je rondom de render effecten gebruikt en die vervagen de render ook duidelijk en de effecten die je daarnaast weer hebt gebruikt is opzich wel mooi maar het past niet echt bij de totale beeld van je signature 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.