Stal_Gang Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 ik heb onlang nieuwe velgen geinstalleerd bij gta sa maar ze zijn allemaal wit en de banden zijn grijs-zwart wie kan mij helpen? Reageren
Timpo Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 ik denk dat het iets te maken heeft met de txd. welke mod was het? ik heb niet zoveel verstand van het modden van velgen, heb het zelf ook eens geprobeerd, maar het ging verkeerd bij de textures, maar als het goed is heb je van de velgen .dff's en .txd's (of 1 txd voor allemaal) in gta3.img moeten zetten, right? als je dat gedaan hebt, moet je als het goed is ook nog iets veranderen in GTA San Andreas/data/maps/veh mods/veh mods.ide. daar staat namelijk aangegeven waar de wielen hun textures vandaan halen. standaard is dat de vehicles.txd, maar omdat dit andere wielen zijn, met eigen textures, zal dat verander moeten worden. (vraag me alleen niet wat er in plaats van vehicle(.txd) moet komen te staan, want dat zou ik ook niet weten... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ik denk dat het iets te maken heeft met de txd. welke mod was het?ik heb niet zoveel verstand van het modden van velgen, heb het zelf ook eens geprobeerd, maar het ging verkeerd bij de textures, maar als het goed is heb je van de velgen .dff's en .txd's (of 1 txd voor allemaal) in gta3.img moeten zetten, right? als je dat gedaan hebt, moet je als het goed is ook nog iets veranderen in GTA San Andreas/data/maps/veh mods/veh mods.ide. daar staat namelijk aangegeven waar de wielen hun textures vandaan halen. standaard is dat de vehicles.txd, maar omdat dit andere wielen zijn, met eigen textures, zal dat verander moeten worden. (vraag me alleen niet wat er in plaats van vehicle(.txd) moet komen te staan, want dat zou ik ook niet weten... Idd perfect juist. Je hebt een probleem met de verwijzing naar de texturen wat idd gebeurd in de Data/Maps/veh_mods veh_mods.ide. De juiste lines zitten zeker in de meegeleverde read me. Enjoy the rimset Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 De meeste mensen die problemen hebben met textures (auto's, gebouwen, ... zijn wit/grijs), hebben twee keer dezelfde TXD in het gta3.img zitten. Verwijder de TXD met de kleinste grootte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.