deagle Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Het ziet er mij een zeer goed en leuk speelbaar spel uit, oordeel zelf maar. Links: Trailer Reageren
White Gold Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Je zinsverband kan wat beter, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mij ziet het er ook leuk uit alleen een beetje druk. Maar ik zou het best wel willen spelen. Jammer dat het alleen bij HALFLIFE 2 episode 2. En ik geef niet om dat spel. Dus voor mij zit het er niet in. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Een 3D-Puzzelgame. Ik speel ietsdergelijks wel eens op internet, maar hiermee heb je een kamer met één object. Je hoeft dus nergens op te letten, maar bij dit spel wel degenlijk. Met zoiets zal ik mijn dag niet willen vullen, vandaar dat ik Portal fijn oversla. Reageren
deagle Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Je zinsverband kan wat beter, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mij ziet het er ook leuk uit alleen een beetje druk. Maar ik zou het best wel willen spelen. Jammer dat het alleen bij HALFLIFE 2 episode 2. En ik geef niet om dat spel. Dus voor mij zit het er niet in. Ik begrijp niet wat je bedoeld. Reageren
Jowx Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik begrijp niet wat je bedoeld. Hij bedoeld dat je zinsopbouw nogal vaag in elkaar zit, daarom is je zin een beetje onduidelijk. Maar laten we maar ontopic blijven, straks komt er nog een topic in feedback dat moderators teveel offtopic gaan. Het spel ziet er leuk uit, het concept is best origineel en je kan er veel kanten mee op. Het is weer eens wat anders, misschien het uitproberen waard. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.