Muay Thai Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Onderwerp : Games Soort Desing : Signature Size Desing : 500x150 Render : Mag C4D : Nee Premade : Nee Animatie : nee Tijd van inlevering : Zo spoedig mogenlijk. Ik send die van mij na die van jou.
.Antonio Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Sorry voor dubbelpostMaar wil er iemand anders tegen mij battelen? Jonge, doe is rustig... Ik heb toch niet gezegd dat ik niet meer wilde? Ik ben gewoon nog bezig, maar ik heb het heel druk de laatste tijd. Jij stopte zomaar een battle, dan doe ik er even over om een sig te maken, het is trouwens nog geen week geleden dat we over een overeenkomst kwamen, dus doe chill. EDIT: Ik ben klaar, hier is ie: [img=http://img232.imageshack.us/img232/2357/kainmz0.png] ' Nu die van jou nog Bewerkt: 23 april 2007 door .Antonio
Muay Thai Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Hier de mijne : En mensen hoop dat jullie eerlijk stemmen. Bewerkt: 25 april 2007 door Muay Thai
profile Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Eerlijk gezegd vind ik ze alletwee heel mooi. Daar al een proficiat voor Maar als ik eerlijk moet zijn vind ik die van Antonia mooier. Maar het is maar nipt hoor. Antonio 9/10 muay thai 8/10 Die van Antonio is meer mijn smaak. Sorry muay thai. Die van antonio zijn achtergrond is mooier. Die van muay thai is niet zo mooi . En die prent van Antonio Wauw veel succes verder met photoshoppen en painten
Eros Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Zij zijn allebei heel mooi. De achtergrond en render passen goed bij elkaar. Maar de effecten bij Antonio vind ik vele mooier. Mijn stem gaat naar Antonio. Vind het alleen jammer dat ik weer geen tekst zie.
Muay Thai Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Yes dank jullie wel jongens voor het stemmen! En ik hoop dat ik en .Antonio weer goed metelkaar goed omkunnen gaan laatste keer liep het niet zo lekker. En eerlijk moet ik toegeven .Antonio is een echte goede PSer! dus mijn complimenten! En Eros en Profile bedankt jongens voor het stemmen!
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Kijk ik ben het niet met jullie eens ik vind de sig van MUAY TAI veel beter ik zie waarover het gaat bij antonio is het een beetje onduidelijk Stem gaat naar muay tai
.Antonio Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Kijk ik ben het niet met jullie eens ik vind de sig van MUAY TAI veel beter ik zie waarover het gaat bij antonio is het een beetje onduidelijk Stem gaat naar muay tai Jammer, maar deze battle is al afgelopen. Ik heb een pb gestuurd naar .Levi. dus nu is het wachten. @hieronder: Sorry voor de belediging Bewerkt: 28 april 2007 door .Antonio
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Sorry antonio maar je moet me niet jongen noemen antonio .
.Levi. Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Gelukkig is alles toch nog goed gekomen in dit topic, wie had dat gedacht! (ik) Winnaar .Antonio, van harte kerel +1 punt voor jou. Jammer Muay Thai, -1 punt.. Closed en ranking updated.
Recommended Posts