Jump to content

Firefighter, Vigilante, Paramedic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Missie(s): Firefighter, Vigilante, Paramedic

Cheaten: Voor de Vigilante mag je de Rhino cheat doen.

Versie: 1.01

Overig: Savegame moest op Rapidshare geüpload worden omdat de bijlagefunctie een Internal Server Error aangaf (voor de 4e keer op rij :duh:)

http://rapidshare.com/files/26311232/GTASAsf1.b.html

Edit: -Matthijs-, je mag ook even de Rhino cheat doen.

Bewerkt: door Donald F. Duck

Passed: firefighter

$13450,-

Fireproof

Vigilante en paramedic mag iemand anders doen.. ( en t slot ook weer 1maken ;) )

Ik heb verder niet gecheat of gemod.

Bewerkt: door -eend-

Gehaald: Paramedic

+ $$$, Max Healt verhoogd.

De vigilante lukt me op dit moment niet. Dus daar mag een ander een poging wagen.

ow, t is V1.01 .. ik dacht dat er V1 stond :duh:

Daarom crashte me pc volledig..

Eend, het maakt niet uit of het versie 1 of versie 1.01 is. Hierin merk je bij de savegames geen enkel verschil. Misschien heeft hij een mod, of toch stiekem versie 2.

Edit: Bij mij start hij gewoon op als versie 1 (of 1.01).

Bewerkt: door HerrieM

Ik probeer de vigilante dan wel..

Firefighter en de Paramedic zijn geen probleem als je je nog in een vroeg stadium van het spel bevindt, maar voor de vigilante is dat een ander verhaal. Ten eerste beschik jij over weinig wapens en weinig munitie. Oplossing daarvoor zou kunnen zijn wapens kopen, maar dit is nog niet beschikbaar. Een eventuele Hunter of Rhino is daarnaast ook uitgesloten. Dat er dan geen Rhino of Hunter beschikbaar is vindt ik niet zo erg, maar je helpt veel munitie nodig voor de vigilante, heb je dat dan niet, dan wordt dit eigenlijk onmogelijk. Kijk, de aanvraag wil ik best doen, maar dan wel als je verder bent in het spel. Wat je net zo goed kan doen is verder gaan met het spel totdat je bij de missie 'Verdant Meadows' komt. Naar die missie spawnt er een Rhino op Area 69 en dan wordt de vigilante kinderlijk eenvoudig.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Wegens tijdgebrek heeft -Matthijs- mij gevraagd of ik de Vigilante van hem wilde overnemen, wat ik dus vervolgens ook gedaan heb.

Gehaald: Vigilante

Beloning: 150 Armor

vigilantekd9.jpg

Veel plezier verder!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...