Di_Capo Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik weet niet hoe je een save game op mijn memorycard moet doen. Als je het weet plaats maar je zegje! Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Je kan alleen savegames op je pc zetten, op je PS2 of XBxox kan niet. Er is wel een mogelijkheid, dan moet je een programma van ca. 30 tot 40 euro kopen. Dit kan je o.a. vinden op Bol.com. Het programma heet ArMax en daarmee kan je muziek, savegame en andere dingen als foto's van jou ingame terugvinden. Je zult daarvoor speciale savegames nodig hebben, de PC-savegames werken hier niet op. Mvg, VWOer Reageren
Di_Capo Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Je kan alleen savegames op je pc zetten, op je PS2 of XBxox kan niet. Er is wel een mogelijkheid, dan moet je een programma van ca. 30 tot 40 euro kopen. Dit kan je o.a. vinden op Bol.com. Het programma heet ArMax en daarmee kan je muziek, savegame en andere dingen als foto's van jou ingame terugvinden. Je zult daarvoor speciale savegames nodig hebben, de PC-savegames werken hier niet op.Mvg, VWOer Dankje man, ik denk dat het dus niet zo snel lukt. Maar kan je het ook downloaden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Neen, het is niet te downloaden. Dit is denk ik ook wel logisch aangezien je dan niks verdient met zo'n handig programma . Bewerkt: 16 april 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.