MartyCeha Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Is het jullie al eens opgevallen dat de zon in VCS op de PSP altijd héél vroeg al op is (om 4 uur zo ongeveer). Zelfs in de zomer is dat vroeg. Het zal dus wel zomer zijn daar, maar zó vroeg? En als het er zomer is, waarom is de zon dan al zo rond 8 á 9 uur al onder? Dan zou het toch minstens tot 22.00 uur licht moeten zijn? Progammeerfoutje van R*? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) In Miami komt de zon vroeger op dan hier, en soms inderdaad op deze vroege tijden. Rockstar zal hier absoluut geen fouten mee maken. Op de ondergang heb ik overigens nog nooit gelet in VCS. Maar ook hier zal rockstar dit waarschijnlijk hebben gedaan zodat het spel zijn vaart houd. Bewerkt: 16 april 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Maar in Gta VC ging de zon altijd heel laat onder.Welke is nu de goeie Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) GTA Vice City Stories speelt zich in augustus van 1984 af, dus wie weet kun je daar wel de zonsopgangen en de zonsondergangen aan koppelen. In de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories is de tijd van wanneer de zon onder gaat en op komt gek genoeg veranderd. Hier komt de zon om 5:00 uur op, en is het pas om 23:00 uur onder. Een heel verschil met de PlayStation Portable-versie dus, waarin het aanzienlijk langer donker is. Edit @ hieronder: Ja en daar is dus niks geks aan in de zomer. Kijk ook maar eens hier in Nederland, hier begint het ook gewoon om 4 uur licht te worden. Bewerkt: 16 april 2007 door Pietje II Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 En erg vroeg licht 4uur smorgens! Reageren
spoeky Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Ik vind het ook wel jammer dat het zo snel donker is! Want als het donker is, kan je het beeld slechter zien Maarja in San Andreas was het pas om 23:00 donker. Dat vond ik wel wat fijner. Reageren
Gino99 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Het os denk ik gewoon een bug of een glitsh dat ze in de Ps2 versie hebben verbetert! Reageren
mac pluis Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Is het jullie al eens opgevallen dat de zon in VCS op de PSP altijd héél vroeg al op is (om 4 uur zo ongeveer). Zelfs in de zomer is dat vroeg. Het zal dus wel zomer zijn daar, maar zó vroeg? En als het er zomer is, waarom is de zon dan al zo rond 8 á 9 uur al onder? Dan zou het toch minstens tot 22.00 uur licht moeten zijn? Progammeerfoutje van R*? bij mij en dieke frans niet daar gaat hij gwwn op om 6uur Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Is het jullie al eens opgevallen dat de zon in VCS op de PSP altijd héél vroeg al op is (om 4 uur zo ongeveer). Zelfs in de zomer is dat vroeg. Het zal dus wel zomer zijn daar, maar zó vroeg? En als het er zomer is, waarom is de zon dan al zo rond 8 á 9 uur al onder? Dan zou het toch minstens tot 22.00 uur licht moeten zijn? Progammeerfoutje van R*? bij mij en dieke frans niet daar gaat hij gwwn op om 6uur ja inderdaat miss een bug want ik heb het niet Reageren
spoeky Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Is het jullie al eens opgevallen dat de zon in VCS op de PSP altijd héél vroeg al op is (om 4 uur zo ongeveer). Zelfs in de zomer is dat vroeg. Het zal dus wel zomer zijn daar, maar zó vroeg? En als het er zomer is, waarom is de zon dan al zo rond 8 á 9 uur al onder? Dan zou het toch minstens tot 22.00 uur licht moeten zijn? Progammeerfoutje van R*? bij mij en dieke frans niet daar gaat hij gwwn op om 6uur ja inderdaat miss een bug want ik heb het niet Bij mij komt ie ook om 4 uur op. Maar ik heb de PSP versie. Mischien hebben jullie de PS2 versie. Want dan zal het bij mij ook een bug moeten zijn. Ik denk niet dat het zo is. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Bij mij komt ie ook om 4 uur op. Maar ik heb de PSP versie. Mischien hebben jullie de PS2 versie. Want dan zal het bij mij ook een bug moeten zijn. Ik denk niet dat het zo is. nee ik en mac pluis hebben de psp versie Reageren
spoeky Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Bij mij komt ie ook om 4 uur op. Maar ik heb de PSP versie. Mischien hebben jullie de PS2 versie. Want dan zal het bij mij ook een bug moeten zijn. Ik denk niet dat het zo is. nee ik en mac pluis hebben de psp versie Ow dat is wel raar! Of misschien dat het om 4 uur langzaam licht wordt en 6 uur helemaal licht. Want anders weet ik het ook niet. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Bij mij komt ie ook om 4 uur op. Maar ik heb de PSP versie. Mischien hebben jullie de PS2 versie. Want dan zal het bij mij ook een bug moeten zijn. Ik denk niet dat het zo is. nee ik en mac pluis hebben de psp versie Ow dat is wel raar! Of misschien dat het om 4 uur langzaam licht wordt en 6 uur helemaal licht. Want anders weet ik het ook niet. ow bedoel je dat ja dat heb ik ook ja Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ja, ik erger mij hier altijd aan, als het 19 uur wordt, dan moet je zo'n 8 uur wachten voor je eigenlijk goed kan spelen, want je ziet niets meer! Ik erger mij hier al van het begin aan! Ik vind het wel nogal onlogisch hoor, om 5 uur 's ochtends is het zonsopgang, en 19 uur 's avonds is het zonsondergang. Heel raar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.