Devil in A Box Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb van een vriend op school gehoord dat het mogelijk is om met een boeing te vliegen! is dit waar en zoja waar staat hij want ik heb hem nog nergens zien staan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 jep dat is zo die staat in de hangar op het vliegveld van las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 mmm, heb hem daar nooit gevonden? Staat ie aan de noord, zuid kant etc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 mmm, heb hem daar nooit gevonden?Staat ie aan de noord, zuid kant etc? D'r zijn meerdere hangars, echter er is er maar 1 groot genoeg voor de AT-400 en die zit in een hoekje gedouwd. Eventjes met een voertuigje over het vliegveld rijden. Dan vind je hem zo. Veel geluk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Ok, ik ga nog een keer zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 ik heb er ooit eens in gevlogen, toen ben ik ergens geland en dus ben ik dat vliegtuig kwijt, maar hij respawnt niet meer in die hangar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 hij zit alleen zeker nog op slot als je de vliegschool niet hebt uitgespeelt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 dat is bij bijna alle vliegtuigen en al een geluk anders zou je direckt met elk vliegtuig kunnen vliegen. Dat zouw echt wel niet leuk zijn vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb hem gevonden... Ik had dus niet door dat die door open kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) ik vind hem zelf niet zo lekker sturen even off-topic: jammer dat er geen Boeing 747 in zit! Klik hier, weet iemand of dit vliegtuig er ook in zit? Bewerkt: 2 december 2004 door barry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 das waar ik heb die boeing ook gevonden en hij vliegt inderdaad ni al te best :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) helaas is het niet mogelijk dit vliegtuig in de hangar op je eigen airstrip te zetten. Ik vind het vliegen niet egt realistisch maar wel leuk. Bewerkt: 4 december 2004 door L-Yah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) ik vind hem zelf niet zo lekker stureneven off-topic: jammer dat er geen Boeing 747 in zit! Klik hier, weet iemand of dit vliegtuig er ook in zit? ik heb de b52 wel al een aantal keer gezien in missie's. maar ik vrees dat hij er niet is en anders pas als je het hebt uitgespeelt ofzo ps weet iemand misschien met welk vliegtuig ik vliesmissie's kan doen net als bij de trein bijv. ik had dat ergens gelezen alleen nog niet gezien Bewerkt: 3 december 2004 door loempiaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik vind hem zelf niet zo lekker stureneven off-topic: jammer dat er geen Boeing 747 in zit! Klik hier, weet iemand of dit vliegtuig er ook in zit? Volgens mij niet, dit screenshot komt uit een missie met toreno, dat je emt een motor het vliegtuig in moet jumpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 hij is echt verot op het gebied van vliegen en hij past idd niet in de hangar die op je eigen vlieg ding staat heb net gezien dat ding was ff breed als van af het save gebouw tot het hangar en was bijna 2x zo groot dus hij past er zeker niet in het lukte me niet eens te dreien naar de hangar omdat al die gebouwen er voor zaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.