Jump to content

boeing vliegtuig?


Devil in A Box

Recommended Posts

neej hij vliegt relaxt :) het opsteigen gaat sneller als een straaljager (rockstar vliegtuigen he ) ;) maar verder vliegt hij heerlijk en redelijk snel je kan er van .A naar .B komen dus dan red je het wel alleen landen is kut

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zupadomien

    10

  • juul

    5

  • Joker

    4

  • Mr.Boss

    4

Top Posters In This Topic

bij mij staat hij er niet..

ik ben in die hangar geweest.. op LV..

alleen hij staat er niet..

weet iemand hoe dit kan...

ik ben er zeker 20 x geweest..

(omdat ie er vaak wel staat als je later terug komt)

maar hij kwam er helemaal niet te staan..

weet iemand misschien hoe t kan..?

moet je eerst nog wat doen ofz0..?

ik heb me vliegbewijs al... o0k heb ik alle missies al uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een keer bij die hangar, ik reed erlang op die motor en het leek alsof ik omhoog ging, maar dat was niet zo..... de poort ging omlaag, lol :puh: maar ja in ieder geval, ik daar dus naar binnen denkende dat ik de UFO had gevonden (yeah right <_< ) Maar ja er stond natuurlijk niks.

Gisteren wou ik mijn broertje de hangar laten zien.. ik kom HEEL LANGZAAM aanvliegen met een heli (Maverick) en de poort gaat open: Een dikke grote Boing! (een blauwe) Ik wist niet wat ik zag! (want ik wist dus helemaal niet dat er een Boing was in het spel waar je meekunt vliegen) Ik dus op dat plateau gelopen aan de zijkant en uiteraard meteen ff een proefvlucht gemaakt, opgestegen en naar het vliegveld op het 1e eiland geland. Dat was best makkelijk.

De truc om het vliegtuig te laten verschijnen: LANGZAAM de hangar naderen, geef je PS2 de tijd om het vliegtuig te laden. Ook als je in de grote transport Heli wilt vliegen die op het vliegveld op het 3e eiland staat, moet je die langzaam naderen, anders wordt ie niet ge-spawned.

Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een keer bij die hangar, ik reed erlang op die motor en het leek alsof ik omhoog ging, maar dat was niet zo..... de poort ging omlaag, lol :puh: maar ja in ieder geval, ik daar dus naar binnen denkende dat ik de UFO had gevonden (yeah right <_< ) Maar ja er stond natuurlijk niks.

Gisteren wou ik mijn broertje de hangar laten zien.. ik kom HEEL LANGZAAM aanvliegen met een heli (Maverick) en de poort gaat open: Een dikke grote Boing! (een blauwe) Ik wist niet wat ik zag! (want ik wist dus helemaal niet dat er een Boing was in het spel waar je meekunt vliegen) Ik dus op dat plateau gelopen aan de zijkant en uiteraard meteen ff een proefvlucht gemaakt, opgestegen en naar het vliegveld op het 1e eiland geland. Dat was best makkelijk.

De truc om het vliegtuig te laten verschijnen: LANGZAAM de hangar naderen, geef je PS2 de tijd om het vliegtuig te laden. Ook als je in de grote transport Heli wilt vliegen die op het vliegveld op het 3e eiland staat, moet je die langzaam naderen, anders wordt ie niet ge-spawned.

Succes! ;)

merci voor de tip ik zal het ook is proberen ik wil echt wel is met die boeiing 474 vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

even voor alle duidelijkheid het is geen boeing 747 want die heeft 4 motoren,

en een 474 bestaat al helemaal niet. Ik denk dat het een boeing 737-400 of een andere 737 serie(zoveel weet ik er ook niet vanaf)

Ik zeg dit alleen omdat ik jullie wat wil leren :puh:

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

even voor alle duidelijkheid het is geen boeing 747 want die heeft 4 motoren,

en een 474 bestaat al helemaal niet. Ik denk dat het een boeing 737-400 of een andere 737 serie(zoveel weet ik er ook niet vanaf)

Ik zeg dit alleen omdat ik jullie wat wil leren :puh:

oke bedankt verbeter me maar als ik zo nog is iets fout typ

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...