barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 @ zupadomien, probeer een met een vliegtuig bijv. naar San Fierro te vliegen en ga dan eens terug. Ik had het laatst ook, ben wel 10 keer gaan kijken maar hij stond er niet. Toen ben ik heel even naar San Fierro gegaan en toen weer terug naar Las Venturra's. En opeens stond het vliegtuig er weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Die at 400 lag toch in hangar las venturas waar liggen allemaal de 2 propellor vliehtuigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Die at 400 lag toch in hangar las venturas waar liggen allemaal de 2 propellor vliehtuigen? ergens op een berg in de tweede stad staat ook een cool vliegtuig in de buurt van het vliegveld en dan wat plateland verkennen en je vind hem wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ok ga het doen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 heb hem gevonden! merci Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 niet dubbel posten! :angry: , hoe vaak hebben ze dat al niet gezegt tegen je <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Waar precies staat dat vliegtuig in de tweede stad? Kan je geen kaart maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 ik weet niet hoe dat werkt een kaart. maar het is heel simpel. Gewoon helemaal links op het vliegveld en dan in een grote garage. (gaat vanzelf open als je er voor staat.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 het was toch niet 3keer ofzo???ma zal het ook niet meer doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Waar precies staat dat vliegtuig in de tweede stad? Kan je geen kaart maken? ik zal het nog is duidelijk beschrijven - je gaat naar het vliegveld - je draait je naar de kant van het platteland (het zuiden) - je gaat met een helicopter naar die grote schoorstenen van een fabriek - recht voor je staat een berg waar op de map een bruin wegetje naartoe loopt en daar staat een tractor en een vliegtuig in het begin denk je dat hij van de berg vliegt en dat de baan te kort is maar gewoon plankgas en je bent direkt in de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 :ph34r: merci ben hem jiuist gaan zoeken en ik heb 'm:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 bij mij staat die AT 400 er nooit <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) en bedoelen jullie met dat vliegtuig op het platte land de cropdusterhier staat hij dan Bewerkt: 10 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 bij mij staat die AT 400 er nooit <_< ook niet als je er tevoet heen loopt :huh: want als ik met de auto erheen rijdt staat ie er ook nooit <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 en bedoelen jullie met dat vliegtuig op het platte land de cropdusterhier staat hij dan Dit topic is al 5 maanden oud. En we hebben het hier over de AT-400. @Sephiroth:Een paa keer gaan kijken,hij staat er heus wel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.