Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 vlieg met de heli op het dak kijk of hij er staat vlieg anders een rondje kijk weer enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 dat grote ding vliegt niet relax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) :blink: :blink: :blink: 'k heb nooit geweten dat er ook een Boeing in het spel was, bedoelen jullie niet die Nevade? zo niet dan zoek ik hem meteen op B) :: edit :: ik heb hem gevonden , ik zoeken naar een 'grote hangar' die open stond maar die was er niet toen ging in voor die 'grote hangar' staan er schoof die deur in een keer open en wat jullie allemaal zeggen dat hij niet fijn vliegt vindt ik nog wel meevallen, alleen het landen is zwaar k*t dat ding is veel te breed! :ph34r: Bewerkt: 11 april 2005 door Maev Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 bij mij komt die boeing of hoe hij dan ook heet bijna altijd terug in die hangar en het vliegen vind ik ook niet realistische normaal heb je voor zo n vliegtuig een hele lange baan nodig omk op te stijgen of te landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 wie heeft er ook last mee dat ding uit die hanger te krijgen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 die boing vliegt voor de ballen niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hij zit alleen zeker nog op slot als je de vliegschool niet hebt uitgespeelt??? nee hij zit niet op slot!!!!!! ik heb er al mee gevlogen en ik heb de vliegschool nog ni gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ik hep hem nu gevonde die AT400 uit de hangar krijge is nie moelijk, opstijge ook nie, vliegen oook nie, Crashe ook nie , maar landen is wel verrekte klote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Het kost inderdaad veel tijd om dat ding goed op de startbaan te krijgen! als R* hem nou gewoon aan het begin van de startbaan had gezet? Toch? of niet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Het kost inderdaad veel tijd om dat ding goed op de startbaan te krijgen! als R* hem nou gewoon aan het begin van de startbaan had gezet? Toch? of niet!! Waarom? Ik vind het wel leuk dat ie in zo'n hangar staat. Ik weet niet hoe jullie sturen, maar je houd L1 (of was het L2?) ingedrukt en in zijn achteruit. Dan vooruit en ondertussen naar rechts draaien. Binnen 2 tellen ben ik de lucht in met dat ding. Alleen het landen gaat nog niet helemaal soepel. (wel in SF, omdat daar geen hek staat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ik knal altijd tegen die zijkant aan ik heb er een keer gevlogen met een kappote motor :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MickMack Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 vliegen met dat grote ding is makkelijk ik kan zelfs met dat ding op dat kleine landingsbaantje op de airstrip landen (in de woestijn-die pilotschool). Ik wilde namleijk ff kijken of dat grote ding in die hangar paste, maar helaas hij paste net niet. Je moet gewoon heel vroeg beginnen met afremmen, dus als je nog in de lucht hangt met dat ding moe je al vroeg beginnen met vierkantje indrukken... en vergeet je landingsgestel niet uit te doen. Vooral met die ene straaljager die ook verticaal ken landen is kick, ik zet 'm zo op een gebouw neer, op ze kop onder een brug door vliegen of ff in Doherty door dat kleine station doorvliegen tegen over je eerste SF safehouse. no problemo ..trouwens, kweet niet of jullie 't al weten, maar er is 1 level dat je in dat hele grote vliegtuig aan boord moet gaan met je motor, en dat vliegtuig heeft 4 motors, en de At400 heb er maar 2. Dus eigenlijk heb je 2 van die Jumbo's in SA zitten. mzl Mick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.