Jump to content

boeing vliegtuig?


Devil in A Box

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zupadomien

    10

  • juul

    5

  • Joker

    4

  • Mr.Boss

    4

Top Posters In This Topic

:blink: :blink: :blink:

'k heb nooit geweten dat er ook een Boeing in het spel was, bedoelen jullie niet die Nevade?

zo niet dan zoek ik hem meteen op B)

:: edit :: ik heb hem gevonden :puh:, ik zoeken naar een 'grote hangar' die open stond maar die was er niet toen ging in voor die 'grote hangar' staan er schoof die deur in een keer open

en wat jullie allemaal zeggen dat hij niet fijn vliegt vindt ik nog wel meevallen, alleen het landen is zwaar k*t dat ding is veel te breed! :ph34r:

Bewerkt: door Maev
Link to comment
Delen op andere websites

bij mij komt die boeing of hoe hij dan ook heet bijna altijd terug in die hangar

en het vliegen vind ik ook niet realistische normaal heb je voor zo n vliegtuig een hele lange baan nodig omk op te stijgen of te landen

Link to comment
Delen op andere websites

Het kost inderdaad veel tijd om dat ding goed op de startbaan te krijgen! als R* hem nou gewoon aan het begin van de startbaan had gezet? Toch? of niet!!

Waarom? Ik vind het wel leuk dat ie in zo'n hangar staat.

Ik weet niet hoe jullie sturen, maar je houd L1 (of was het L2?) ingedrukt en in zijn achteruit. Dan vooruit en ondertussen naar rechts draaien. Binnen 2 tellen ben ik de lucht in met dat ding.

Alleen het landen gaat nog niet helemaal soepel. (wel in SF, omdat daar geen hek staat)

Link to comment
Delen op andere websites

vliegen met dat grote ding is makkelijk

ik kan zelfs met dat ding op dat kleine landingsbaantje op de airstrip landen (in de woestijn-die pilotschool).

Ik wilde namleijk ff kijken of dat grote ding in die hangar paste, maar helaas hij paste net niet.

Je moet gewoon heel vroeg beginnen met afremmen, dus als je nog in de lucht hangt met dat ding moe je al vroeg beginnen met vierkantje indrukken... en vergeet je landingsgestel niet uit te doen.

Vooral met die ene straaljager die ook verticaal ken landen is kick, ik zet 'm zo op een gebouw neer, op ze kop onder een brug door vliegen of ff in Doherty door dat kleine station doorvliegen tegen over je eerste SF safehouse. no problemo

..trouwens, kweet niet of jullie 't al weten, maar er is 1 level dat je in dat hele grote vliegtuig aan boord moet gaan met je motor, en dat vliegtuig heeft 4 motors, en de At400 heb er maar 2. Dus eigenlijk heb je 2 van die Jumbo's in SA zitten.

mzl

Mick

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...