Agent Kellerman Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Hallo, Ik ben weer toe aan een nieuwe sig, Type: Signature - Lieftste zelfde grote als mijn vorige (Zie mijn handtekening) Stijl: Modern ( Zoiets als dit!) Grootte: 500x150 en 100Kb Afbeelding: Plaatje 1 Graag hele geweer erop! Plaatje 2 Graag hele pistol inc. geluidsdemper Eventueel Plaatje 3: Als Achtergrond Tekst: Agent Kellerman Rand: NVT Kleuren: Maakt niet uit, als het maar niet te licht en te fel is. En ook niet te donker dat je niks ziet. Ongeveer de kleuren in de signature beneden in m'n handtekening Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): NVT Alvast Bedankt Kellerman Bewerkt: 27 april 2007 door Agent Kellerman
Ducos Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heb zelf ook wat voor je gemaakt, weet niet of dit mag :$ omdat .Antonio ook wat maakt. Die van mij:
Agent Kellerman Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) DANKJE DANKJE Hartelijk dank Ik zat maar te wachten, te wachten en te wachten! Mooie sig! PS: Heb je zelf nog iets dat je wilt laten zien PM graag @.Atonio: Zou je alsnog iets willen proberen? Ben benieuwt naar jouw sig Extra plaatje toegevoegt als achtergrond: http://prisonbreaktv.free.fr/imagesnews/00046.jpg Bewerkt: 27 april 2007 door Agent Kellerman
Ducos Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Graag gedaan. Ben ook erg benieuwd naar die van .Antonio
Agent Kellerman Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Ik ga even in een nieuw topic posten want dit word onoverzichtelijk! Ik open een nieuw topic waarin ik om een Sig vraag Sluit deze maar Bewerkt: 27 april 2007 door Agent Kellerman
Recommended Posts