Fbi-Crew Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) ik heb san andreas gekocht geinstaleert ik welde het spelen maar dan zie je rockstar noord en rockstar games en al die andere dingen dan crast hij Edit: het spel sluit zich Bewerkt: 17 april 2007 door Fbi-Crew Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 ik heb san andreas gekocht geinstaleert ik welde het spelen maar dan zie je rockstar noord en rockstar games en al die andere dingen dan crast hij Kun je ons wat duidelijker uitleggen wat er precies gebeurd? Sluit het spel zich af? Of herstart je hele pc zich opnieuw? Allereest komen de systeemeisen van Gta Sa met die van je pc over? Minimale systeemeisen * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Bron: nl.wikigta.org/Systeemeisen>Gta Sa Je kan eens proberen Gta Sa opnieuw te installeren. Als dat niet werkt update je video kaart>Die vind je door naar de site van de Fabrikant te surfen. Succes! Gl. Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) hij zegt dat het spel zich zelf af sluit << :clowdan klopt er eist niet op je pc check even wat hij aankan Bewerkt: 17 april 2007 door killerfragger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.