Puma Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 De vraag van vandaag: Wat staat er op jouw Mp3-speler? Als hier al een topic over was mag dit gesloten worden, ik heb wel gezocht t/m pagina 10, want 25 pagina's zoekresultaten doorkijken is ook niet bepaald een lolletje.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Nee nee puma, je bent de eerste die een dergelijk topic aan maakt Ik heb een hele hoop op mijn mp3 staan. Rotzooi: 5 Savegames voor San Andreas Verschillende Carmods voor Vice city en San Andreas Noobmode v2 voor San Andreas Nederlands mod voor Vice City Waterlevel mod San Andreas Verschillende Wapenmods Vice City Overige mods San Andreas en Vice City Muziek: Akon - Smack That Chamillionare - Ridin Clouseau - Droog je tranen Clouseau - Daar gaat ze Depeche mode - People are people Dio - Holy Diver Foghat - Slowride Guns 'n Roses - Welcome to the jungle Heaven 17 - Temptation Talk Talk - Life's what you make it Mark Knopfler - What it is Neet oét Lottum - VVV-Venlo (Alles heej is VVV) Guiseppe Verdi - Nabuco Va Pensiero Phil Collins - Easy Lover Phil Collins - In The Air Tonight Rowwen Heze - Vergeate Snow - Informer Paul Simon - Call me Al Paul Simon - Boy in the bubble Paul Simon - Graceland Jan Hammer - Crockets Theme (Miami Vice Theme) Depeche Mode - Personal Jesus Guns n' Roses - Knocking on heavens door Vangelis - Conquest of Paradise Reageren
Timpo Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) om te beginnen 234 nummers van Pearl Jam... de rest dat is teveel om te typen Bewerkt: 16 april 2007 door Timpo Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Allemaal Sixties. Met dit hete weer herleeft bij mij de Summer of Love '67 weetjewel :$ Reageren
Puma Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Ja..Nee??? Ik heb mijne paar dagen geleden leeg gemaakt en gevuld met allemaal oude muziek (grotendeels dan), zit echt vette muziek tussen! Nik Kershaw - The Essential : Leuke, wel weirde muziek met deuntjes die in je hoofd blijven hangen . The Best Of Bob Marley : Tsjah, wie kent de grootste Reggae-arties aller tijden niet? Queen - Greatest Hits : Tsjah, 't is Queen he en die hebben vage maar leuke nummers ! Seeed : Niemand zal deze band kennen maar je moet 'm zeker uitchecken!! The beatles (verzamelcd's) : Als je The Beatles niet kent ben je gewoon dom, is een van de bekendste oldies bands.. Yesterday, Help, Hey Jude etc. zijn van hen. Abba : Superleuke band, soms domme liedjes maar de meesten zullen ze herkennen met liedjes als "Mamma mia", "Gimme gimme gimme", en "Does your mother know", van de Johnny English film als hij op het eind in die troonzaal z'n dvd'tje opzet met z'n tandenborstelshow.. Green Day - American Idiot : D'oh! Vette band man! Smash Mouth - Australia Bonus Tracks (...?) : Tsjah, beetje ska, beetje punk rock, eigenlijk mix.. Van alles wat, zeker leuke muziek! Smash Mouth - Astro Lounge : " " Martin Pieters - End of the Year Mix : Een van de Welcome to your Weekend Mix'es van Radio Caz, gemaakt door Martin Pieters, die ze elke vrijdag draaien, luisteren de volgende keer is echt een aanrader! Ook te downloaden, check www.caz.nl even. Tv-Themes : Je raad het al, A-Team, Airwolf, Ducktales, Manah Manah, Pink Panther, James Bond en ga zo nog maar even door.. Overig : Hier staat alle losse muziek in, van "Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy" tot "Halo 2 Theme" tot "Lynard Skynard - Sweet Home Alabama" tot "The Fratellis - Chelsea Daggers".. Oldies : Hier staan maar 4 nummers in: "The Eagles - Hotel California" (dit nummer ken je wel denk ik), "The Eagles - New kid in town", "Led Zeppelin - Stairway to Heaven" (supermooi nummer, kan ik ook op de gitaar xD) en "Metellica - Nothing Else Matters" (die ken je ook vast wel). Bewerkt: 17 april 2007 door Puma Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 De volgende albums helemaal compleet staan op mijn Podje The Game - The Documentary The Game - The Doctor's Advocate The Game - Face Of La Mixtape Eminem - The Re-Up Eminem - Curtain Call Eminem - Encore 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin Soundtrack 50 Cent - The Massacre G-Unit - Beg For Mercy Dr. Dre - The Chronicle (Complicatie) T.I. - King Chamillionaire - The Mixtape Messiah Pt. 2 Chamillionaire - The Sound Of Revenge Young Buck - Straight Outta Ca$hville Young Buck - Buck The World Jadakiss - Kiss Of Death Ja Rule - Exodus Trick Trick - The People Vs. en nog de volgende losse nummers van Proof: Forgive Me met 50 Cent We Ain't Scared met Eminem. Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Ik heb op mijn IPod gewoon wat Dance / Hardstyle / En Tecno staan Wat veel om allemaal te zeggen Bewerkt: 17 april 2007 door gino99 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik heb zo'n 50 Hardcore nummers, en 50 Jumpstyle nummers op mijn MP3, gewoon heerlijke muziek. Bij Hardcore denk aan Angerfist, Neophyte, Outblist en Nosferatu, en een zooitje onbekende DJ's. Bij Jumpstyle Jeckyll & Hyde, Polycarpus, Donkey Rollers en DJ Coone, en nog een zoitje onbekende DJ's. Voorderest nog wat dingen die zijn opgenomen met een voice-recorder... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Robbie Williams, Reborn, Maroon 5, James Blunt, The simpsons, ... Veel te veel om op te noemen. Gewoon zowat alle muziek die ik graag hoor! Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 in 3 woorden...: Muziek en Rotzooi! heel dat ding staat vol! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik heb zo'n 50 Hardcore nummers, en 50 Jumpstyle nummers op mijn MP3, gewoon heerlijke muziek. Bij Hardcore denk aan Angerfist, Neophyte, Outblist en Nosferatu, en een zooitje onbekende DJ's. Bij Jumpstyle Jeckyll & Hyde, Polycarpus, Donkey Rollers en DJ Coone, en nog een zoitje onbekende DJ's. Voorderest nog wat dingen die zijn opgenomen met een voice-recorder... ik heb psp heb ook Angerfist, Neophyte en rap muziek maar meer filmpjes MM enzo Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Op mijn iPod Nano ( ) staan de volgende dingen: Moderne rock, luisterde ik intussen toch al een hele tijd geleden naar, maar nu niet meer. Staat er toch nog steeds op. Dance/Trance, kijk daar komen we aan bij de goede muziek ... Beslaat ook het grootste deel van mijn collectie Jumpstyle, niet zoveel nummers, maar wel ubervette natuurlijk Nog wat losse nummers onder andere popmuziek enzo, zijn er niet zoveel Ik heb zo'n 400 nummers op mijn iPod staan, dus van een complete lijst heb ik jullie (en mezelf ) bespaard. Nuke[NL] Bewerkt: 17 april 2007 door Nuke[NL] Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 T pain - I'm in love with a stripper Three 6 Mafia - Doe Boy Fresh Step up soundtrack - deep side lovely en Show me the money men laatste grijsgedraaide songs Reageren
profile Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 ik heb: akon-smack that michael jackson-billie jean rhcp-snow,love rollercoaster enz. En ook nog phil collins-easy lover en nog wat rommel van jumpstyle. Het enige liedje dat tof is dat is alle idioten zingen over boten van euhhh....weet'k niet. En de rest zou ik niet weten. Ofja wel. Muziek die ik tof vind Reageren
spoeky Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 ik heb:akon-smack that michael jackson-billie jean rhcp-snow,love rollercoaster enz. En ook nog phil collins-easy lover en nog wat rommel van jumpstyle. Het enige liedje dat tof is dat is alle idioten zingen over boten van euhhh....weet'k niet. En de rest zou ik niet weten. Ofja wel. Muziek die ik tof vind Is dat niet Feest DJ maarten. Die gast is echt gek Maarja ff ontopic: Van alles en nog wat. Maar het meeste Pop, R&B, Hip-Hop, Cruck & B, Dance en Rock. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.