Jump to content

Wat is het verschil tussen Scarface TWIY en MPR?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ben van plan om binnenkort het spel Scarface The World Is Yours aan te schaffen. In de eerste instantie dacht ik dit voor de PSP te doen(daar heet ie Scarface Money, Power Respect), maar ik las dat er best veel verschillen waren en ik hoorde ook dat de PSP versie veel minder leuk is. Ook zag ik dat de PC versie stukken goedkoper is. Dus als de PSP versie echt zo zuigt, koop ik natuurlijk liever een goedkopere en leukere versie van hetzelfde spel ongeveer. Dus ik wou vragen: In hoeverre is dit waar? Is het echt zo want ik wil wel weer eens een PSP spel erbij. Overigens wil ik nog zeggen dat de PSP versie wél multiplayer functie heeft.

Ik hoor de antwoorden graag van iemand die het allebei heeft/kent/heeft gespeeld.

Clowntje_93 :clown:

Geplaatst:

hey clowntje,

Als ik jou was, zou ik zeker niet de PSP versie aanschaffen. ik geloof dat de pc versie overeenkwam met de ps2 versie, en daar waren wel degelijk grote verschillen in

PSP VERSIE:

+ Portable

- Je kan niet rondrijden geloof ik

- Turn Based

PC Versie

+ Free roaming

+ Vrije combat

+ graphische mooie omgeving

- Niet portable

Geplaatst:

Oké, dan weet ik het wel. Dan kijk ik of ik een andere leuke game voor de PSP kan verkrijgen(The 300 ofzo), maar de PC/Xbox versie koop ik echt wel. Het was ook veel goedkoper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...