Jump to content

User Track Player werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb alles gedaan wat er op de site stond en ik start GTA SA en ik doe scan usertracks. Dan staat er "User tracks scan succesfully" Ik start een saved game en dan krijg ik alleen reclame te horen

Na de F5 toets in t drukken gaan we gewoon naar het volgende comercial

Wat moet ik doen? P.S Al mijn muziekbestanden zijn MP3's

Geplaatst: (bewerkt)
Weet je zeker dat alles in MP3 is?

Anders kan ik je niet verder helpen.

Ja ik zie ik naast type MP3 staan. Dus het het moet wel zo zijn.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Ga in het pauzemenu eens naar 'Options'> 'Audio Options'> 'User Track Player Options'. En zet dan de 'Play Mode' op 'Random' of 'Sequential'. Werkt dat niet? Staan je geluidsbestanden dan in 'Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles/ User Tracks'? Is er gemod in de map 'Rockstar Games/ GTA San Andreas/ Audio'? Is de installatie goed verlopen, en geen beschadigde disc? Als geen van deze dingen overeenkomt met jouw situatie, kan ik je helaas niet verder helpen. In ieder gaval nog veel succes ;)

Geplaatst:
Ga in het pauzemenu eens naar 'Options'> 'Audio Options'> 'User Track Player Options'. En zet dan de 'Play Mode' op 'Random' of 'Sequential'. Werkt dat niet? Staan je geluidsbestanden dan in 'Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles/ User Tracks'? Is er gemod in de map 'Rockstar Games/ GTA San Andreas/ Audio'? Is de installatie goed verlopen, en geen beschadigde disc? Als geen van deze dingen overeenkomt met jouw situatie, kan ik je helaas niet verder helpen. In ieder gaval nog veel succes ;)

Bedankt, maar daar heb ik dus niks aan want niks van jouw argumenten komt overeen want ik heb dat allemaal niet/wel

Iemand anders nog?? Dank je

Geplaatst:

Bedankt, maar daar heb ik dus niks aan want niks van jouw argumenten komt overeen want ik heb dat allemaal niet/wel

Ik had hetzelfde op pauze en dan audio dan moet je op random zetten en media scan op on en dan een auto pakke ff naar user track player en dan doet ie het :bier:

Geplaatst:

Ik had hetzelfde op pauze en dan audio dan moet je op random zetten en media scan op on en dan een auto pakke ff naar user track player en dan doet ie het :bier:

Oke, leg het dus nog 1x goed uit want ik snap er weinig van :duh:

En dan.... Ik doe zoals je "zegt" maar ik hoor alleen reclame's :(

Geplaatst:

Oke, leg het dus nog 1x goed uit want ik snap er weinig van :duh:

En dan.... Ik doe zoals je "zegt" maar ik hoor alleen reclame's :(

Het kan een tijdje duren voor je liedjes hoort, gewoon luisteren na een tijdje komen je liedjes wel

Geplaatst:

Ik meene dat er altijd opties zijn als User Tracks + Radio, Radio, User Tracks in het Audio Options-gedeelte. Als je die goed instelt, zal het warschijnlijk wel werken. Even de handelingen: Esc --> Options --> Audio Options --> Scan User Tracks en zet de User Track Player Options goed. Nu zal er waarschijnlijk iets als Radio staan, wijzig dat. Ik heb het vroeger ook gehad en meende dat er ook nog opties voor de Player waren.

VWO-er

Geplaatst:
Ik meene dat er altijd opties zijn als User Tracks + Radio, Radio, User Tracks in het Audio Options-gedeelte. Als je die goed instelt, zal het warschijnlijk wel werken. Even de handelingen: Esc --> Options --> Audio Options --> Scan User Tracks en zet de User Track Player Options goed. Nu zal er waarschijnlijk iets als Radio staan, wijzig dat. Ik heb het vroeger ook gehad en meende dat er ook nog opties voor de Player waren.

VWO-er

bij mij doet ie het gelijk :bonk: als eerste moet je gwoon op random zette en media scan op on pak een auto scrol naar user player en dan krijg je je muziek als dat niet lukt ff w8ten en dan andere auto pakke :bier:

>>> Door Dutchy3010: Dit had je in de post die je al geplaatst had in dit topic ook al gezegd. ;) Is dus niet nodig om te gaan herhalen...<<<

VWO-er

bij mij doet ie het gelijk :bonk: als eerste moet je gwoon op random zette en media scan op on pak een auto scrol naar user player en dan krijg je je muziek als dat niet lukt ff w8ten en dan andere auto pakke :bier:

>>> Door Dutchy3010: Dit had je in de post die je al geplaatst had in dit topic ook al gezegd. ;) Is dus niet nodig om te gaan herhalen...<<<

Kom er maar niet uit al mijn bestanden zijn MP3 dus ik snap het niet. :S

Bewerkt: door Dutchy3010
probeer eens de nieuwe media player teinstalleren

Als het goed zou zijn is dat Windows Media Player 11 (zwarte lay-out) Dus die heb ik al of is er al een nieuwere versie??

Wie kan me helpen!!!

Bewerkt: door Grove-Member

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...