Jump to content

Auto gejat

Recommended Posts

Geplaatst:

Voordat GTA:SA uitkwam las ik dat als je een auto heb getuned

en hij werd gejat dat die dan wel in de stad rond bleef rijden en

dan kon je hem terug pakken.

nu is me lowrider fully tuned gejat

( toen ik sex had met denise, good luck /bad luck :D )

ben nu al een tydje aan het zoeken maar kom hem nergens tegen.

Is iemand dit al een keer gelukt om ze eige auto trug te stelen????????

Geplaatst:

ik heb het ZELF nog niet meegemaakt maar mijn neefje was eerst blijven slapen en toen ging ik in bad hij tunde een auto en wist niet meer waar hij stond een week daarna zag ik een getunde auto rijden mischien was het hem wel

Geplaatst:

volgens mij kan dat alleen als je on San Fiero bent.

Want daar kan je ook je auto's weer terug halen.

Geplaatst:

bij een politie gebouw bij het leger.

Er zit aan de voorkant een helicopter landplaats.

Je moet dan door een hefboom en dan lopens naar beneden lopen en dan kan je met je auto weer terug rijden en dan gaat de garage van zelf open.

Je krijgt wel 4 sterren ;)

Geplaatst:

Ik ben er 1x geweest in LV (het was iig. een garage met agenten enkreeg een wantednlevel toe ik er in ging):

Er is een missie dat je dossiers van een koerier moet afpaken voor Toreno. Op een gegeven moment landt het vliegtuig. Als je de koerier dan volg kotm je bij die garae uit. Ik weet echter niet meer precies waar hij zit, maar ergens waar de Strip zich splitst (noordelijk LV)

Geplaatst:

maar is het niet mogelijk om met je Uniform die je van die mevrouw in El Quebrados hebt gekregen, in een politie auto ongestoord die garage binen te rijden en je auto weet terug te jatten.

Geplaatst:

ik ben in die politie garage geweest maar het eenigste wat daar stond waren een paar politie auto's en 3 dezelfde gewone burgerauto's

Geplaatst:
Ik ben er 1x geweest in LV (het was iig. een garage met agenten enkreeg een wantednlevel toe ik er in ging):

Er is een missie dat je dossiers van een koerier moet afpaken voor Toreno. Op een gegeven moment landt het vliegtuig. Als je de koerier dan volg kotm je bij die garae uit. Ik weet echter niet meer precies waar hij zit, maar ergens waar de Strip zich splitst (noordelijk LV)

Ik ben nog een keer bij deze garage gaan kijken(die emt 10 verdiepingen)

Maar er stonden normale auto's en ik kreeg geen wanted level..

In de buurt was wel een garage met een hek, ik had al een wanted level maar de garage was leeg en ik vond alleen een minigun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...