Mendez Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Weet iemand hoe ik mijn computer terugzet zover dan ik me weer moet aanmelden bij windows. Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Voeg een extra account toe bij gebruikersinstellingen, al is het maar een gastaccount of iets dergelijks. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Weet iemand hoe ik mijn computer terugzet zover dan ik me weer moet aanmelden bij windows. Bedoel je gewoon uitloggen/van gebruikersaccount wisselen? Dat is niet zo moeilijk, ga naar Start, en klik op Afmelden. Dat is die knop naast Afsluiten. Op die manier log je uit, en kom je in een scherm terecht waar jij, of eventuele andere gebruikers zich kunnen aanmelden.. Reageren
Mendez Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Weet iemand hoe ik mijn computer terugzet zover dan ik me weer moet aanmelden bij windows. Bedoel je gewoon uitloggen/van gebruikersaccount wisselen? Dat is niet zo moeilijk, ga naar Start, en klik op Afmelden. Dat is die knop naast Afsluiten. Op die manier log je uit, en kom je in een scherm terecht waar jij, of eventuele andere gebruikers zich kunnen aanmelden.. Nee ik bedoel dat je je weer moet aanmelden bij windows en dat nummer weer moet invoeren dat aan de zijkant van je pc staat. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Dan moet je Windows opnieuw installeren. Daarvoor heb je de installatie-cd van XP nodig.. Het kan ook zijn dat de fabrikant van je pc een recovery-partitie heeft aangemaakt op je pc. Zoja, dan kan je via die partitie weer een schone installatie van XP installeren. Heb je een cd van XP moet je die gewoon in de speler doen, hij begint dan vanzelf te lopen. Kies voor een volledige herinstallatie. Lukt dat niet dan moet je de cd in je speler doen, en de pc opnieuw opstarten. Dan zal de pc vanzelf de cd starten... Maar let er wel op dat voor die tijd eerst een back-up maakt van al je documenten, want anders ben je dat allemaal kwijt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.