michaelfivez Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 missie(s): - Vliegschool op goud (hier zit ik nu al 2 dagen vast, kon niet vragen omdat er problemen waren met internet. 2 dagen klinkt kort, maar is lang als je er rekening mee houd dat het vakantie was. En op goud voor de zalige helicopters en wapens op verschillende plekken.) - Motorschool op goud (deze kan ik, en heb ik ook, zelf uit gespeeld. Maar ik zou graag op goud willen hebben voor de NGR-500 die gaat ongelooflijk snel voor stunts) - Bootschool (Dit kan ik ook zelf, maar heb ik nu niet gedaan omdat ik het niet zo leuk vind. Verder moet dit niet perse op goud, hecht er niet zo'n belang aan. Aan de 2 andere wel) verise: 2 cheats: Nee, zeker niet! Ik probeer spel uit te spelen zonder cheats overige: savegame zit bij bijlagen. Verder heb ik net wapens gekocht voor zo'n 50 - 70 duizend (den ik heb niet nagechekt) dus zou ik niet zo graag hebben dat je busted of wasted (hier heb ik volgens mij een vriendin voor zodat ik mijn wapens niet verlies). Als je het toch bent save dan niet (tenzij ik mij wapens nog heb). Verder gebruik/ verspil geen wapens (je hebt ze niet nodig voor scholen). Dat is alles, alvast bedankt !!!!
-eend- Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) bike school - goud bike skill+ De andere 2 scholen kan ik nu niet doen, want ik moet weg Dus iemand anders mag die doen Ik neem dan de Flying- en Boatschool wel voor mijn rekening. ty Bewerkt: 16 april 2007 door -eend-
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 DOe ik Bedankt, ik zal je dankbaar zijn
Bling Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Boat School - Passed! De Marquis, Squallo en Jetmax spawnen nu bij de boat school. Basic Seamanship - Goud Plot a Course - Goud Fresh Slalom - Goud Flying Fish - Goud Land, Sea and Air - Goud Flying School - Passed! De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen nu op Verdant Meadows. Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Ik heb tijdens het behalen van deze scholen geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas!
Recommended Posts