RRoobbiinn Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Dit is niet specifiek een vraag voor de missie Breaking the bank in Caligula's, meer in het algemeen, maar het overkwam me wel daar. Eerst moest ik in de safe de remote explosives pakken, dit lukte niet, ik liep door de explosives heen. Bleek uiteindelijk dat ik de gasflesjes zeg maar weg moest gooien om de explosives te pakken. En dan sta ik later op het dak en wil ik de parachute pakken loop ik er weer zomaar doorheen! Ik heb de explosives inmiddels weggegooid en ik heb geen codes gebruikt. Verder heb ik als wapens een SMG, een silence pistol, een mes en zo'n verrekijker. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Dit is niet specifiek een vraag voor de missie Breaking the bank in Caligula's, meer in het algemeen, maar het overkwam me wel daar. Eerst moest ik in de safe de remote explosives pakken, dit lukte niet, ik liep door de explosives heen. Bleek uiteindelijk dat ik de gasflesjes zeg maar weg moest gooien om de explosives te pakken. En dan sta ik later op het dak en wil ik de parachute pakken loop ik er weer zomaar doorheen! Ik heb de explosives inmiddels weggegooid en ik heb geen codes gebruikt. Verder heb ik als wapens een SMG, een silence pistol, een mes en zo'n verrekijker. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Dat betekent dat je een wapen in je inventaris hebt staan die al in een slot staat. Om het even wat beter uit te leggen, de verrekijker die hoort op hetzelfde slot als de parachute meen ik. Heb je dus de verrekijker, dan kan je natuurlijk de parachute niet meer pakken. Althans, niet zo lang die verrekijker daar nog staat. Op de PC verschijnt er links bovenin een scherm waarop staat dat je het huidige wapen in het slot kan vervangen met het wapen/item dat je wilt pakken, in jou geval die parachute dus. Je moet dan op ‘TAB’ drukken, en het wapen wordt vervangen. Hoe dat zit op de consoles weet ik niet, dat zal iemand anders je moeten vertellen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 PC: 'TAB' PS2: 'L1' Xbox: (Check WikiGTA) Reageren
RRoobbiinn Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 PC: 'TAB'PS2: 'L1' Xbox: (Check WikiGTA) Okee thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.