Jump to content

unique stuns PS2

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het kaartje van WIKIGTA vind ik maar 30 unique stunts terwijl er op de PS2 36 unique stunts zijn.

Kan iemand mij vertellen waar je de 6 andere kunt vinden (map)

Ik heb gisteren de stad rondgereden op zoek naar stunts maar zonder geluk. :?

Geplaatst: (bewerkt)

Wie heeft je verteld dat er in de PS2-versie van GTA VCS meer USB's zitten? Voor zover mijn kennis reikt weet ik dat er in beide versie's 30 USB's zitten, waar je ze terugvindt kan je =>hier<= zien.

Veel succes, en als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag! :bier:

@gta-mike: Sorry dat ik je niet de juiste informatie kon geven, ik heb VCS namelijk niet op de PS2.

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:
Wie heeft je verteld dat er in de PS2-versie van GTA VCS meer USB's zitten? Voor zover mijn kennis reikt weet ik dat er in beide versie's 30 USB's zitten, waar je ze terugvindt kan je =>hier<= zien.

Veel succes, en als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag! :bier:

Als ik in het spel naar mijn stats ga kijken dan zie ik staan : Unique stunts 28/36.

Plus op WIKIGTA staat dit ook vermeld bij de te doen missies voor de 100%.

Via het kaartje waar je naar toe verwijst heb ik de 30 USB gevonden, twee daarvan moet ik nog een paar keer proberen. Momenteel geen succes met die USB's. Maar toch moet ik op de PS2 6 stunts meer doen en dit vind ik momenteel niet. :N

Je hebt gelijk dat er meerdere unique jumps zijn die alleen in de PS2 versie voorkomen. Dit moet nog verwerkt worden op WikiGTA.

Unique Jumps:

1. Little Havana

Deze sprong zit tussen twee in South Little Havana en heeft een lange aanloop bestaande uit steegjes. Je moet landen op het terein van Sunshine Autos.

2. Starfish Island

Ga naar Diaz Mansion via de poort, rij langs de garage en de trappen. Aan het einde van het huis stuur je naar links door een hek en je vind de ramp. Spring over het water heen om de sprong te halen.

3. Vice Point

Beginnend aan de noordkant van een blauw gebouw dat gereedschap verkoopt, ga richting het noorden met de weg, totdat je een empire gebouw tegenkomt. Aan de linkerkant zul je een ramp tegenkomen, waardoor je langs het reuzenrad springt.

4. Vice Point

Start bij de hoofdingang van Ducum Inn (waar de Deluxo staat geparkeerd), ga naar het zuiden met de weg en hou links aan. Je zult een sprong vinden bij een haarspeldbocht tegen een hek aan. Land in Leaf Links om hem te halen.

5. Washington Beach

Startend bij het tank station richting het noorden. Versnel het bouwterrein op, langs de Bobcat en een bult zand op.

6. Ocean Beach (Jetski)

Start bij de Jetski bij Pier 1 in de Marina, ga naar voren en stop achter de kade, en keer. Versnel naar waar je vandaan komt, maar net iets naar links. Je zult een ramp vinden die die leid naar een andere ramp op de kade.

post-39572-1176790513_thumb.jpg

Bewerkt: door HerrieM
Je hebt gelijk dat er meerdere unique jumps zijn die alleen in de PS2 versie voorkomen. Dit moet nog verwerkt worden op WikiGTA.
Unique Jumps:

1. Little Havana

Deze sprong zit tussen twee in South Little Havana en heeft een lange aanloop bestaande uit steegjes. Je moet landen op het terein van Sunshine Autos.

2. Starfish Island

Ga naar Diaz Mansion via de poort, rij langs de garage en de trappen. Aan het einde van het huis stuur je naar links door een hek en je vind de ramp. Spring over het water heen om de sprong te halen.

3. Vice Point

Beginnend aan de noordkant van een blauw gebouw dat gereedschap verkoopt, ga richting het noorden met de weg, totdat je een empire gebouw tegenkomt. Aan de linkerkant zul je een ramp tegenkomen, waardoor je langs het reuzenrad springt.

4. Vice Point

Start bij de hoofdingang van Ducum Inn (waar de Deluxo staat geparkeerd), ga naar het zuiden met de weg en hou links aan. Je zult een sprong vinden bij een haarspeldbocht tegen een hek aan. Land in Leaf Links om hem te halen.

5. Washington Beach

Startend bij het tank station richting het noorden. Versnel het bouwterrein op, langs de Bobcat en een bult zand op.

6. Ocean Beach (Jetski)

Start bij de Jetski bij Pier 1 in de Marina, ga naar voren en stop achter de kade, en keer. Versnel naar waar je vandaan komt, maar net iets naar links. Je zult een ramp vinden die die leid naar een andere ramp op de kade.

:klap::tu:

Thanks, 'k zal ze vanavond es aanpakken en zien in hoevere deze te doen zijn.

Ondertussen alle zes uitgevoerd en met grote onderscheiding geslaagd. :dans:

Nog drie USB's te gaan en klaar is kees. 0_0

Nogmaals dank aan HerrieM. _O_

Bewerkt: door gta-mike

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...