King Room Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik heb al een poosje stil gestaan en hier ben ik wel een uur mee bezig geweest, je zou het niet zeggen denk ik Version 1: Version 2: Graag, Comments, Rate's and TIPS! MvG. King Room Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Nummero 1 is het mooiste. Kleur past goed bij de achtergrond 8/10 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Nummero 1 is het mooiste. Kleur past goed bij de achtergrond 8/10 1 8,5!!!!!! Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik vind de 2de versie beter want de render valt veel meer op tegenover de achtergrond waarbij de achtergrond alleen maar bijzaak is maar toch heel mooi gemaakt. Maar ik zou toch voor de tweede kiezen want als je bedoeling is dat je render opvalt dan neem je beter de 2de. JIJ KIEST !!!! Ik geef voor deze signature een 9,4/10. Reageren
King Room Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Bedankt voor de rate's en comment's! Misschien zijn er nog wat meer!? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Misschien zijn er nog wat meer!? Zoals u wilt.. Je hebt twee versies gemaakt, maar zoals al is gezecht hieboven is de eerste duidelijk beter. De tweede heeft duidelijk kleurverschil. Probeer bij een sig als deze altijd aan de kleur te denken. Als je de tweede sig dan ook geheel inkleurd met de kleur die je busta gegeven hebt, zal hij er zeker mooier uit komen. Verder is dit weer de bekende stijl van Kiing Room, die ik altijd erg waardeer. Overigens mis ik wel een border, maar dat is weer persoonlijke smaak. Weer een mooi staaltje werk KR, 8.3/10 Reageren
King Room Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Verder is dit weer de bekende stijl van Kiing Room, die ik altijd erg waardeer. Overigens mis ik wel een border, maar dat is weer persoonlijke smaak. Weer een mooi staaltje werk KR, 8.3/10 Er zit wel een border omheen, alleen hij is wit en zie je niet zo goed! Ik zal deze signature nog een keer bewerken en nog wat aantal effecten erin te doen, waardoor hij misschien wel wat mooier wordt. Bedankt voor je comment/rate Pennywise Misschien zijn er nog meer Reageren
.Syfes Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik zelf vind ze allebei even goed ,deze resultaten zijn heel goed je hebt het goed gedaan , de effecten vind ik goed. Deze keer vind ik zwart en wit een goede combinatie .De font vind ik heel goed maar een stroke zou niet mis zijn. De render heb je goed bijgewerkt echt waar . 9/10 KUTGW Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.