Youp Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb een paar "creaties" met photoshop CS2 gemaakt maar er ontstaan een paar problemen: 1) De grootte van het bestand gaat al snel over de 1MB (megabite), en aangezien hier maar tot de 100 KB mag posten lukt dat sowieso als niet. 2) Ik kan de creatie niet uploaden via ImageShack. Als eerste sla ik het op als .PDF bestand, maar dat opent ie wel maar dat mag niet op ImageShack. Dus toen heb ik allemaal andere geprobeerd maar daarbij krijgen ik een link naar: "De pagina kan niet worden weergegeven".. .JPG lukt ook niet Alvast bedankt, Youp Wat informatie over mijn "creaties": het zijn gewoon niet erg grote sigs: 400x150 PS: 3) Hoe kan ik uitknippen waarbij ik een rondje gebruikt die al het wit eruit knipt? Bewerkt: 17 april 2007 door Youp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Hey,Ik heb een paar "creaties" met photoshop CS2 gemaakt maar er ontstaan een paar problemen: 1) De grootte van het bestand gaat al snel over de 1MB (megabite), en aangezien hier maar tot de 100 KB mag posten lukt dat sowieso als niet. 2) Ik kan de creatie niet uploaden via ImageShack. Als eerste sla ik het op als .PDF bestand, maar dat opent ie wel maar dat mag niet op ImageShack. Dus toen heb ik allemaal andere geprobeerd maar daarbij krijgen ik een link naar: "De pagina kan niet worden weergegeven".. .JPG lukt ook niet Alvast bedankt, Youp Wat informatie over mijn "creaties": het zijn gewoon niet erg grote sigs: 400x150 PS: 3) Hoe kan ik uitknippen waarbij ik een rondje gebruikt die al het wit eruit knipt? 1) Lastig probleem inderdaad, het is wel op te lossen maar ik vrees dat er dan ook kwaliteit verloren gaat. Je kan hem proberen op te slaan als JPG. Meestal slaat iedereen hem op als PNG omdat de kwaliteit dan blijft. Daarnaast kun je ook proberen de grootte van je signature wat in te korten, zo kan je weer wat kwaliteit behouden. Het is en blijft wat puzzelen, maar goed, dat is niet anders. Overigens kun je hem wel op slaan als GIF, maar dan gaat er veel, heel veel kwaliteit verloren. PS: 1 MB is wel heel erg veel, ik heb er meestal geen moeite om überhaupt over de 100kB te komen. Gebruik je wat specifieke dingen in je singature..? 2) Dat is een probleem die ook vaak krijg, meestal wel te verhelpen door het bijvoorbeeld met FireFox te doen. Overigens heeft Imagehack vaak problemen dus kun je net zo goed uitwijken naar een andere host, zoals Fileden. 3) Ik snap deze vraag niet helemaal. Alles in één keer uitknippen kun je doen met onder andere de 'Magic Eraser Tool'. Die haalt alle kleuren weg van dezelfde soort, zolang de kleur niet onderbroken wordt natuurlijk. Let er wel op dat je ook kans hebt dat er een stuk van je render mee gaat. Mocht dit het niet zijn, probeer je vraag eens wat uitgebreider uit te leggen zodat ik je met de laatste vraag ook kan helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.