Jump to content

Kan je ook videokaarten downloaden

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb in een andere topic gevraagt hoe je san andreas weer kan laten werken ik heb ook andere topics bekeken daar uit heb ik gezin datb ik misschien betere videokaarten nodig heb en ik heb het geld er niet voor en mij ouders willen het geld niet aan mij geven dus misschien kon ik aan jullie vragen of jullie een link kende voor videokaarten

Geplaatst:
ik heb in een andere topic gevraagt hoe je san andreas weer kan laten werken ik heb ook andere topics bekeken daar uit heb ik gezin datb ik misschien betere videokaarten nodig heb en ik heb het geld er niet voor en mij ouders willen het geld niet aan mij geven dus misschien kon ik aan jullie vragen of jullie een link kende voor videokaarten

Je kan inderdaad complete computers via het internet downloaden en dan uitprinten :puh:

Even serieus: Je kan geen hardware downloaden via het het internet. Dat is op dit moment nog technisch niet helemaal mogelijk aangezien er nog niet echt apparaten bestaan die van een digitaal bestandje weer een exact kopie in atomen opbouwen.

De apparaten die atomen kunnen opbouwen kosten nog miljoenen en ze zijn nog niet zo ver dat ze grote molecuul structuren op kunnen bouwen.

Kortom je zult gewoon naar de winkel moeten gaan en daar een betere videokaart kopen.

Je kan ook proberen je drivers up te daten van je videokaart. Daar wordt hij soms wel wat sneller van.

Geplaatst:

Ik vind dat Joriz het een beetje te ingewikkeld uitgelegd heeft :puh: (Niet provocerend bedoeld hoor ^_^). Dus probeer ik het makkelijker: Een videokaart is geen software, maar een iets wat je kunt aanraken en vastpakken. Een plastic plaatje. Zoiets kun je niet downloaden.

Geplaatst:
Ik vind dat Joriz het een beetje te ingewikkeld uitgelegd heeft :puh: (Niet provocerend bedoeld hoor ^_^).

Lol, het is heel simpel hoor. :puh: Joriz probeert te zeggen dat je dus geen videokaarten kan downloaden, dan zou je natuurlijk net zo goed complete computers kunnen downloaden (:7). En dat gaat natuurlijk niet, want vandaag de dag zijn er nog geen teleporteurs uitgevonden die atomen uit elkaar kunnen trekken en vervolgens weer helemaal op kunnen bouwen tot een volledige molecuul, zodat alles weer terug in oorspronkelijke staat is.

Je weet toch wel dat alles uit moleculen opgebouwd is? En dat moleculen weer opgebouwd zijn uit atomen? (En atomen weer opgebouwd zijn uit protonen en neutronen, en die weer uit onder andere quarks etcetera, maar dat even terzijde.) Dat bedoelt Joriz er dus mee.

Wil je vast materiaal kunnen teleporteren zonder dat het veel geld kost en het makkelijk te doen is, dan verwijs ik je door naar het jaar 2225 of zo (als de technologie tenminste dan al zover vooruit is :puh:).

Geplaatst:

Maar natuulijk, mijnheer Pietje II :puh: , ik heb zelf natuurkunde op school, en ik snap Joriz's verhaal ook helemaal :Y Maar om het even kort te zeggen zonder die kleine-die-we-toch-nooit-met-het-blote-oog-kunnen-zien-molecuuletjes er bij te halen en zonder een lang verhaal op te hangen :) Tu comprends? :puh:

Geplaatst:

Ga naar Start->Uitvoeren en typ dxdiag, ga dan naar het tablad beeldscherm.

Dan zie je wat voor videokaart je hebt.

Is het een nVidia model, dan ga je naar www.nvidia.com om de updates te downloaden.

Is het een Intel, ga dan naar intel.com om de updates te downloaden.

De kans is (misschien) groot dat jou videokaart stukken beter wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...