Cosmo Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Hoi Ik koop volgende maand mijn eigen pc ( 2ehands ) alleen nou vraag ik me af als er een onboard videokaart inzit kan ik dan wel gewoon nog een andere videokaart erin doen ? Ik kijk nu voor een P4 2.6 ghz of hoger 512mb ram Maar het gaat even over de onboard vga kaart Mvg Cosmo Reageren
Backsmash Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ja dit kan. er moet dan wel een agp, een pci of een pcie slot op je moederbord zitten. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ja, dan moet er wel een AGP of PCI-e x16 slot op je moederbord zitten, bij een 2e handse denk ik het zo snel niet, misschien een AGP, maar een PCI-e zal waarschijnlijk niet zo zijn. PCI kan altijd, want die zitten standaard op je moederbord, maar die kaarten zijn zo verouderd, dat je er niet bepaald nieuwere spellen behoorlijk op kan spelen, dus misschien even verder kijken naar een 2e-handse pc die als een PCI-e kaart er heeft inzitten, want onboard is namelijk niet echt super... Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 HoiIk koop volgende maand mijn eigen pc ( 2ehands ) alleen nou vraag ik me af als er een onboard videokaart inzit kan ik dan wel gewoon nog een andere videokaart erin doen ? Ik kijk nu voor een P4 2.6 ghz of hoger 512mb ram Maar het gaat even over de onboard vga kaart Mvg Cosmo NEEM GEEN PENTIUM 4, DAT IS DE SLECHSTE CPU TER WERELD EN OOK DE BIJBEHORENDE ONBOARD VIDEO!!!! Neem een AMD moedebord met nForce 4 / Geforce 6100 onboard video. Die is qua prijs/kwaliteit ruim beter dan bv. Intel en AMD Processoren zijn ook sneller (voor 30 euro koop je al een AMD cpu die sneller is dan een p4 3ghz). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.