Scarface92 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Heej Ik was een beetje aan het rondlopen. Vlak bij de cherry popper's ice cream hoorde ik 2 mensen tegen elkaar praten. Ik volgde het gesprek maar ik kan niet zo goed Engels dus wist ik niet ech wat ze zijden. Ook omdat het gesprek best snel ging. Wel had ik gehoord dat ze iets zijden over Carcer City. In alle Gta's hebben we nu wat gehoord over Carcer City. Denken jullie dat het de volgende stad zou kunnen zijn naar gta 4? The GTA man PS: Als dit onderwerp onnodig was, sorry daarvoor! :$ Reageren
iamyourghost Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ja dat hoorde ik ook mischien is er in gta4 ook een klein stukje carcercity Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Carcer City zou zich in de fictieve wereld van Liberty City uit de GTA III-era bevinden, en aangezien GTA Vice City Stories zich ook in de GTA III-era bevindt lijkt het mij meer dan logisch dat die voetgangers het over de Carcer City uit de GTA III-era hadden. Daarnaast is al bevestigd dat GTA IV zich in Liberty City af zou spelen, de Liberty City van de GTA IV-era welteverstaan. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 En als je wat meer info over GTA IV en zijn nieuwe Liberty City wil, volg dan deze en deze link Reageren
Winghack Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 hoppa: http://en.wikipedia.org/wiki/Carcer_City Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ja ik heb ook weleens mensen over Cancer City horen praten , maar ook over San Fierro in Vcs. Een ding weet ik cker , GTA V zal niet Cancer City worden. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Cancer City betekend dat niet Kanker Stad Het is CarCer City Bewerkt: 27 april 2007 door Agent Kellerman Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) De stad is al in meerdere GTA's genoemd. Veelal op de radio of als vliegbstemming volgens de borden bij het vliegtuig terminal. EMaar het is bekend dat de volgende GTA in Liberty City zal plaatsvinden. Carcer City is de stad die Rockstar gebruikt voor Manhunt. Deze zullen ze niet snel meer gebruiken voor de GTA reeks. Bewerkt: 27 april 2007 door HerrieM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 GTA4 speelt zich af in Liberty City... Er zijn wel diverse verwijzingen naar Carcer City in GTA's, maar dat is logisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.