Gta-Thommie Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Hey ik ben bij 2 servers geband maar nu ik er weer op wil kan dat niet heeft iemand een mod of een crack dat ik er weer op kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 euh.. cheat je ofzo.. <_< maar als je geband ben kan je voor levenslang geband zijn of een paar dagen .. ga dan naar een andere server toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Mods en cracks zijn niet toegestaan met MTA! Je bent waarschijnlijk ook om die reden gebanned! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Thommie Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 neej ik cheat niet maar ik ben gewoon bij de 2 grootste servers geband alleen heb ik wel (ww) voor me naam staan dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 Tja,, er is nix aan te doen. Jouw ip adres is gebanned, en je kan niet zomaar schuil gaan op een andere! Als je toch die server in wilt, moet je bij iemand anders gaa nspelen!@ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 (bewerkt) mag je niet cheaten ???? ik cheat eigenlijk altijd!!! B) Edit door djbob: Jij bent dus een echte noob waarmee niemand mee wilt spelen! Bewerkt: 18 maart 2004 door djbob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 Dan heb je mazzel want dan heb je een hele goeie trainer...of wat dan ook <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 Ik had is een keer een trainer voor vice city gedownload maar ik wist niet dat je het ook kon gebruiken met mta, kwerd er duzz de hele tijd uitgegooid. duzz hoe kan je eigenlijk cheaten???? Kword altijd beschuldigt van cheaten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 ik doe nooit meer cheaten deet het eerst echt altijd maar nou niet meer is HEEL ZIELIG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 hehe cheate dan ben je egt zielug <_< probeer is zonder cheats goed te worden!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2004 Jah....cheaten is echt voor watjes die niet kunnen winnen... Zonder cheaten wordt het toch ook veel spannender, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 (bewerkt) ja EDIT DOOR DJBOB: Geen zinloze woordjes zoals "Ja"posten! Bewerkt: 21 maart 2004 door djbob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 (bewerkt) Nee! edit door djbob: Dit geld dus voor iedereen! Bewerkt: 25 maart 2004 door djbob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.