MightyDuck Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Ik heb een probleem. Laatst had ik er nog superveel mods opstaan en de trainers en allemaal skins verandert. Nu heb ik deze allemaal verwijdert en Vice City inmiddels alweer een paar keer opnieuw geinstalleerd. Nu kan ik alleen geen New Games openen of een missie doen met een filmpje erin. Missies zoals Rampages en die telefoon missies lukken dus wel, want daar zitten geen filmpjes in. Nu heb ik ook al geprobeert om alle mappen met Alleen-lezen te maken en ook andersom maar dat lukt ook niet. Alle mods en andere dingen zijn er dus af en alles zou het dus gewoon moet en doen. Is er mischien een speciale map die wel op Alleen-lezen moet staan ofzo? Bewerkt: 2 december 2004 door MightyDuck Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Of de mappen nu wel of niet op alleen lezen staan maakt voor de werking van het spel niets uit. Ik vermoed dat je bij het verwijderen van de mods, iets teveel hebt weggegooit. Waarschijnlijk zit er niets anders op dat het spel even opnieuw te instaleren.. Het is sowieso erg lastig om een groot aantal mods netjes te verwijderen, als je niet vooraf een backup hebt gemaakt van alles wat je gaat wijzigen. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb VC al een paar keer opnieuw geinstalleerd dat zeg ik nog! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Je kan als het goed is in het het spel bij "Options" die filmpjes uitzetten, en als opnieuw instaleren niet help zal het aan je PC liggen... Reageren
-Spijker- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb een probleem.Laatst had ik er nog superveel mods opstaan en de trainers en allemaal skins verandert. Nu heb ik deze allemaal verwijdert en Vice City inmiddels alweer een paar keer opnieuw geinstalleerd. Nu kan ik alleen geen New Games openen of een missie doen met een filmpje erin. Missies zoals Rampages en die telefoon missies lukken dus wel, want daar zitten geen filmpjes in. Nu heb ik ook al geprobeert om alle mappen met Alleen-lezen te maken en ook andersom maar dat lukt ook niet. Alle mods en andere dingen zijn er dus af en alles zou het dus gewoon moet en doen. Is er mischien een speciale map die wel op Alleen-lezen moet staan ofzo? Aha!! precies wat mij is overkomen ik heb ook vet veel mods gedownload en toen weeer verwijderd, toen bleek dat gta vice city het niet doet. ik heb windows Xp home edition daarin zit een : Systeem Herstel' machine die heb ik trug gezet en toen: whola het lukte spijkertje, Reageren
Baffie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Had je Vice City legaal of illegaal? Reageren
munitions Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 het probleem blijft in je computer zitten zolang je het steeds blijft instaleren je meot je pc formatten of je hebt iets gedelete wat je niet had mogen deleten Reageren
MightyDuck Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 En mission Chooser opnieuw erin zetten, zullen de missies het dan weer gewoon doen? Reageren
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Heb je niet iets op de CD verandert, anders heeft het natuurlijk geen zin om het opnieuw te installeren. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Hoe kan dat nou? Hoe kan je iets op de cd veranderen? Wat op een cd staat staat erop, kan niet meer gewijzigd worden, eraf gehaald worden of er nog iets op zetten. Dus nee ik heb niks op de cd verandert omdat dat niet kan. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Weet ik niet, ik had een (i)legale CD, daar kan je dus wel wat op veranderen, en het kan ook dat de CD beschadigt is. Dat had ik bij een ander spel ook. Deed die het ook niet meer. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Simpele oplossing: Nieuwe PC + Nieuwe legale Vice City... Werkt vast wel Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Simpele oplossing: Nieuwe PC + Nieuwe legale Vice City... Werkt vast wel Simpel gezegd, maar als ik hem was had ik toch er niet een hele nieuwe computer ervoor over om alleen GTA-vc te hebben. Er zijn toch ook zat andere oplossingen zoals: PC laten repareren + VC laten repareren = GTA VC op goede PC spelen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Het was ook niet letterlijk bedoeld ofzo [EDIT door Lantyz: Zeg het dan niet...] Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Ach, af en toe een geintje kan ook geen kwaad, maar stel je voor dat hij nog zo snugger was om ze te gaan uitvoeren. Hij had je wel een rechtzaak kunnen bezorgen wegens het geven van verkeerde raad terwijl daar om gevraagd werd... Laten we hopen dat het nog niet te laat is. Maar als ik hem was zou ik eerder proberen beide te laten nakijken alvorens één van beide nieuw te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.