maarte41 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Sinds enkele dagen kan ik met Mozilla Firefox geen bestanden meer downloaden. Telkens als ik iets wil downloaden komt er een foutmeldeng. (Het is niet alleen op gtaforum.) Ik heb al geprobeert firefox opnieuw te installeren en alle addons uitschakelen, maar nog kan ik niets downloaden. Met Internet Explorer kan ik trouwens nog wel gewoon downloaden. Weet er iemand een oplossing voor dit vervelende probleem. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Update Windows Vista (...). Vista heeft nog veel bugs.\ Of het ligt aan je internet verbinding, want de pc kan het bronbestand niet vinden. Reageren
maarte41 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik heb geen vista maar een vista skin voor xp. Aan de internet verbinding kan het volgens mij niet liggen want met Internet explorer kan ik wel downloaden. Reageren
Argon Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik denk dat het een foutje in FireFox is. Misschien kan je is proberen FireFox opnieuw te instaleren want volgens mij is er ergens iets fout met de installatie van jouw browser. Misschien kan je ook eens op updates checken moesten die er zijn misschien is het een bug in een oudere versie. Ik denk dat de kans vrij groot is dat dat moet helpen anders kan je ook nog dit doen: FireFox download eerst een bestand in de map waarnaartoe het bestand moet komen. Dat eerste bestand heeft een andere naam en zal wel het bronbestand zijn (het kan ook een bestand zijn in een map van FireFox, dat weet ik niet) Ben je zeker dat dat bestand niet automatisch verwijderd word of dat je het zelf verwijderd? Of heb je aanpassingen aan je PC beveiliging (Virus scanner, ...) gedaan? Dan kan je even kijken in de Virus scanner settings als daar iets gewijzigd is sinds je het probleem hebt. Je kan ook contact opnemen met FireFox als het eventueel een bug zou kunnen zijn in FireFox die nog niet bekend is. Reageren
maarte41 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Toen ik daarnet nog eens probeerde te downloaden merkte ik dat het terug lukt. Ik heb niets speciaals gedaan, het ging gewoon over. Toch bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.