Jump to content

Las Colinas & Yake Island

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FIRE1BULL

40

• DjP.P

37

• Puma

33

• eizoalecto

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, dat klopt. Met textures ziet het er altijd een stuk mooier uit:

indus1.jpg

indus12.jpg

indus13.jpg

indus14.jpg

indus15.jpg

indus16.jpg

Vooral 't derde screentje vind ik wel geil :bier:

Have fun! Ik ga nu verder met m'n volgende lot :sigaar:

Ojah, als we 't eenmaal ingame hebben etc. moeten we erop letten dat we de interieuren wèl laten staan! Op de eilanden kunnen we namelijk kappers, restaurants etc. maken, met markers (teleports) waardoor je naar een interieur spawnt en het veranderen-van-je-look concept behouden blijft.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Lol, dat klopt. Met textures ziet het er altijd een stuk mooier uit:

Vooral 't derde screentje vind ik wel geil :bier:

Have fun! Ik ga nu verder met m'n volgende lot :sigaar:

zow snell!!!

:engel:

indus17.jpg

indus18.jpg

indus19.jpg

Ik knutsel eerst wat lots aan elkaar, daarna plak ik wat kant-en-klare sketchup-generick objects erin..

Geplaatst:
:engel:

-plaatjes- (hele mooie plaatjes :puh:)

Ik knutsel eerst wat lots aan elkaar, daarna plak ik wat kant-en-klare sketchup-generick objects erin..

Kan je niet aan de fabriek of voor de fabriek een electriciteitshuisje zetten, die de gegevens van een auto geven zodat als je erop schiet hij in brand vliegt en ontploft? :D

Dat is erg moeilijk te scripten..

Ik wil even melden dat ik echt een airportterminal aan het maken ben die jullie echt gaat verbazen, veel glas, een megagrote overkapping die ondersteund wordt door 2 pilaren, interieur, poortjes, veel details, een weg erdoorheen en meer extra's. Als ik verder ben (vanavond ergens) zal ik wel wat screens laten zien van wat ik van plan ben. Ik hoop in ieder geval dat ik het goed kan uitwerken :) Verder heb ik een naam bedacht voor m'n eiland (Birmundo Island) en de vliegtuigmaatschappij heet natuurlijk: Birmun Air.

Dat is erg moeilijk te scripten..

Ik wil even melden dat ik echt een airportterminal aan het maken ben die jullie echt gaat verbazen, veel glas, een megagrote overkapping die ondersteund wordt door 2 pilaren, interieur, poortjes, veel details, een weg erdoorheen en meer extra's.

Waarom doet dat me denken aan "de grootste airport terminal ter wereld"(ofzo, t was ergens mee het grootste :puh:), die van Hong Kong? Is hij daar op gebaseerd? :puh: Heb er laatst een programma over gezien op Discovery, dat ze die gingen bouwen enzo ;)

Vind die 3e screen idd mooi :puh: Geeft de indruk dat er veel details in zitten!

Bewerkt: door Mythbuster

Leuk gedaan, ik heb 'm nu ook. Ik ben even een WIP'je van m'n vliegveld-terminaal aan 't maken.. Even over je huisje: je schrijft "little" niet "litlle" :sigaar: Misschien kun je er iets gedetailleerdere textures op doen?

Ik zal zo een screen posten van m'n terminaal :eten:

Hier het welbekende plaatje, ik sta zelf versteld ervan hoe geil het is geworden :sigaar: :

20070520193944_5m4s.jpg

Zoiets dus..

Viel nog wel mee eigenlijk.. 10 minuutjes ofzo..

Anyway, hier nog wat screens van m'n airport-terminal:

airport1.jpg

airport2.jpg

airport3.jpg

airport4.jpg

airport5.jpg

airport6.jpg

Polycount = 5271

Have fun! :sigaar:

Ik vroeg me nog af waar de screens van de rest van de crew blijven :engel: ...?

Geplaatst:
Ik vroeg me nog af waar de screens van de rest van de crew blijven :engel: ...?

jij bent gewoon snel en die andere niet. mooi!!

Geplaatst:

Bruggettjeeeh.. :eten:

bridge11.jpg

bridge12.jpg

bridge13.jpg

bridge14.jpg

Dit is (een van) de brug(gen) die mijn eiland met de andere eilanden verbindt. Binnenkort een overzicht van het industrieterrein met het wegennet, wat het eerste is waar je doorheen rijdt als je mijn eiland 'betreedt'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...