Black Force Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 klasse puma, wat een geile screens zeg, echt supermooi! Reageren
DjP.P Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) nouw ik post maar ook weer eens ik wil zown kasteel in mijn eiland te zetten Bewerkt: 23 mei 2007 door DjP.P Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 @ Puma, ziet er super gelikt en gefreaked uit man! Owja... die render met die su plugin heeft 5 minuten en 4seconden geduuurd... hier het bewijs... 20070520193944_5m4s Dat was de naam wanneer ik je render wou saven... en hetgene dat rood is dat is de render tijd... @ Dj.P, je word er wel wat beter op als ik dat zie! @Myself, ik ben momenteel bezig met een kerncentrale voor het industriegebied omwat afwisseling te hebben tussen de wegen door... soon screenies! Reageren
Puma Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Heb ook een koeltoren gemaakt voor m'n eigen eiland: Alleen de trap is verpoept Bewerkt: 23 mei 2007 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ziet er mooi uit puma!!! Ik heb alvast ookwat screens! Er moet nook nogwat relief in komen hoor! dus is nogwat WIP Till later!!! Rates and comment pls! Reageren
Puma Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ziet er goed uit! Ik ga ook wat reliëf maken in m'n eiland, want alles plat is zóóóó 2006.. Ojah, op de tweede screen lopen in de verte de wegen niet goed op elkaar over, misschien dat je dat nog kunt fixen Vanmiddag ga ik bezig aan nog een paar van dat soort koeltoren-achtige torens, zoals cilo's etc. Die plaats ik dan een beetje bij elkaar op dezelfde lots. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Euhm... ik weet niet wat je bedoelt? naja ik weet wel wat je bedoelt maar ik zie het niet... Kan ook zijn dat je de oversteek plaats bedoelt waar die wegen samenvloeien... Is het dat? Reageren
Puma Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Een trieste dag vandaag.. Ik open mijn koeltoren en.. hij mist een paar lichaamsdelen. RIP koeltoren Ik hoop dat ik 'm weer tot leven kan wekken Gelukkig zijn er ook nog positieve dingen: Bewerkt: 24 mei 2007 door Puma Reageren
Black Force Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 prachtig puma, echt fantastisch mooi ziet het eruit, ik wou dat ik het zo goed kon als jouw!! Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 puma. i wil graag komentaar geefen op 3 dingen. 1: maak die schoorsteen van die verbiek laager. dit ziet er echt niet uit. 2: die koel toren van jou is veel te smal. en wat doe je moeilijk, gebruik gewoon die van BULL. die vint ik veel mooier. 3: je eiland is mooi. maar bij het strand wort het tog wel een beetje heel erg raar en hicht poly. kun je dat niet beter anders doen ? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Volgens mij komt er ook nog water , maar je hebt eigenlijk wel gelijk.... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Mooie models, maar alsjeblieft leer texturen zeg, dat ziet er toch niet uit, met name het zand. Het lijkt net of het uit hooguit 7 textures bestaat. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Ziet er geil uit Puma!!! Maar ook vind ik het strand een beetje "boll" ... En als je wilt mag je mijn koeltoren gebruiken hoor! Alleen isdie nogniet echt af... er moet nog een trap enzo komen... Nja... greetz F1B EDIT: @ Da Beast... nja misschien kan hij zijn texture wat beter scalen... dan zal het wel betr zijn denk ik! Aangezien er een zeer groot deel nog onedrwater komt... Bewerkt: 24 mei 2007 door FIRE1BULL Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) EDIT: @ Da Beast... nja misschien kan hij zijn texture wat beter scalen... dan zal hetwel betr zijn denk ik! Aangezien er een zeer groot deel nog onedrwater komt... volgens mij heet hij big bear... (oeps een beetje overbodige post... nou ja XD Bewerkt: 24 mei 2007 door kees1991 Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Ik zal ook maar wat laten horen Ik heb hier wat ingame foto's en een mededeling dat de LCYI site ONLINE gaat dit weekend met een klein forumpje er op.. Hier komen ze: Dit heb ik nu ingame Meer screens kan ik niet neer zetten .. internet loopt een beetje traag VERDER: We zoeken nog steeds testers..!! meld je snel aan want VOL = VOL!! Bewerkt: 25 mei 2007 door GtaLoverBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.