Mythbuster Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Mooi man! Echt! Jammer van die koeltoren Puma Oja, GTALoverBoy: de rails zweeft volgens mij?!?!? Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Mooi man! Echt! Jammer van die koeltoren Puma Oja, GTALoverBoy: de rails zweeft volgens mij?!?!? leuke opmerking.. klopt.. maar er is nog geen ondergrond.. ik ga de poten langer maken als er een ondergrond is Reageren
Puma Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Leuke ingame-screens ! Hier nog een updateje van mij: Reageren
Puma Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Nah.. Op het feit dat het strand opeens in een rechte muur stopt bij het vliegveld, moet ik nog iets vinden.. Dit is een beetje onrealistisch zo namelijk. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 NJa.... aangezien ik terug bij men internet conectie zit zal ik ook maar eens wat screens posten hé... Ik ben nu bezig met het hele platteland te maken... nu zie je nogal rotsige dingen... maar er zullen ook velden enzo zijn waar je lekker kan rondcrossen!!! (let op!!! maar liefst 9 screens!) Rates en comments please!!! (de texture fouten zijn nu allemaal al gefixed!!!) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 mooi maar bij die 2de screen is de stoep nog niet goed Reageren
Black Force Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ziet er goed uit !!! ga zo door!! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Zoals onder de post stond is die texture al gefixed! Ik heb nu ook een poll toegevoegd dus stemmen is de boodschap!!! Reageren
DjP.P Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) de 4e schreen die muur naas de tunnel vind ik niet egt mooi want die weg gaat om hoog en dan wouw ik die muur door trekken en dan die muur tot de hoogte muur aff makken edit moet je door trekken tot aan die weg die om hooog gaat en dan tot dat je die muur niet meer ziet Bewerkt: 27 mei 2007 door DjP.P Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Naja... ik heb eens nog ff een brugje gemodelled voor het platteland! Here some screenies! Rates en comments please!!! nja... zouden diegenen die dit hebben aangevinkt... Matig/goed Slecht Ik moet ervoor naar toilet! Erbij zeggen waarom ze dat hebben aangevinkt zodat we onze mod eventueel kunnen verbeteren? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Woow, vet mooi Die brug ook Ook die tunnel ziet er netjes uit man! Reageren
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Jullie zijn echt PRO's in Sketchup, nice brug! Reageren
Puma Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ik wou even zeggen dat mijn eiland nu LIVE te bewonderen is! Ga even naar mijn site (Klikkie), klik op "Sketchup" in het menu, volg de instructies voor het programmaatje dat je nodig hebt om ze te bekijken (dit is een piepklein programmaatje dat erg simpel te installeren is) en klik op onderstaan de link, "Birmundo Island". Je kunt nu met de muis scrollen en draaien en doen! Je kunt alles bekijken, zelfs nog voor jezelf renderen. En het mooie is dat jullie (de bezoekers) er niks aan kunnen 'stelen' of veranderen ook![/font] Have fun, Grtz Puma. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Is wel leuk Puma!!! Nja... hier heb je ook neggoons wat screens van het mijne... (met een al gefixte texture fout op somige pics...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.