gta-pilot Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 wow nice en fire mss is het een iedee om het zelfde als puma te doe Reageren
Puma Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik ben bezig een site te maken hiervoor, waar ook "Showcases" op komen van alle eilanden Ik zal vanmiddag een versie online gooien waar alleen nog de home-pagina's op staan, want het is best een geklooi alle links naar elkaar toe te linken op de goede manier, omdat de verschillende pagina's weer in verschillende submappen staan.. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) NJa... zoals puma al zei worden deze op de sit gezet... Vanavond nogmeer screens!!! EDIT: Wegens een grote bug in de garage heb ik deze helemaal opnieuw moeten modellen... Mijn excuses hiervoor... Bewerkt: 30 mei 2007 door FIRE1BULL Reageren
Puma Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Lol ! Ik heb even een testversie van de site online gegooid, let a.u.b. niet op de tekst want die slaat nergens op (aardappllll). Ik heb m'n eigen site als basis gebruikt, vandaar die "Welkom op mijn site" "Grtz Puma" tekst.. Wat vinden jullie ervan..? >>>http://puma.8s.nl/lcyi Have a nice schoolday, Grtz Puma . Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ziet er wel leuk uit!!! Alleen had ik persoonlijk de banner een beetje aangepast... Maar soit dat maakt niet uit! Reageren
Puma Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Okey... Hier even een screenie van een gebouwtje uit de soort van sloppenwijk die ik ga maken: Texturing in progress.. Edit: Het is een bar geworden: Bovenop komen nog stoeltjes, maar dat zijn generick objects die al in SA zitten dus die zie je pas ingame Bewerkt: 31 mei 2007 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ziet er zeer vet uit puma!!! Ga zo door! Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Als er nog iemand nodig is die een intro filmpje of trailer moet maken , dan kan je mij altijd vragen! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 hey!!! Galiorix dat zal ik zeker en vast onthouden hoor! Hier heb je men nogwel WIP barretje! Dit barretje zal gelegen zijn aan het industrie terrein, (want die arbeiders moeten ook kunnen eten hé!) Zo zal er ook nog een boventerasje komen, een trapje naar boven en enzo... dusjha... morgen zal hij klaar zijn denk ik! Owja en wat ook niet onbelangrijk is dat we er een beetje reclame van GLD erin doen! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Leuk dat jullie reclame voor ons maken. Verder moet ik echt toegeven dat het er niet normaal mooi uit ziet. Ga zo door dus! Apple-Mac! Bewerkt: 1 juni 2007 door Apple-Mac Reageren
Puma Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Nice gebouwtje, ik heb ook weer een tankstationnetje gemaakt (werktijd +/- 3 uur): DOMDOMDOM!! Ik heb per ongeluk dit 'ding' over mijn bar gesaved, dag bar.. Maarja, dit komt ervoor in de plaats, en de polycount is zó ongelooflijk hoog: SketchUp Entities processed: Groups: 25 Instances: 13 Faces: 26316 Edges: 59802 Cameras: 1 Materials: 2 3DS Entities exported: Triangles: 186591 Edges: 59802 Cameras: 1 Materials: 2 Ongezond? Bewerkt: 1 juni 2007 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Thx voor de comment Aplle-Mac!! @Puma.. very nice!!! Hiernogwat screens van men bar... Hij is zogoed als af... alleen komen er in sa zelf nog generics... Rates and comments please!!! Reageren
Black Force Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Echt supermooi hier allemaal man!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.