Jump to content

Las Colinas & Yake Island

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuke comment handsom! Jij ook mark! :$

Nja... de poll is afgelopen en hierbij de resultaten:

Wil je snel een béta verwachten of liever een full release?

Ik zou zo snel mogelijk een béta willen spelen![ 6 ]

Maak maar een béta wanneer het jullie uitkomt.[ 2 ]

Ik heb liever een full release![ 7 ]

Maakt niet uit...[ 4 ]

Hierbij besluiten we eruit dat in totaal 8 mensen liefst een béta versie zouden verwachten,

6 hiervan zouden hem dan nog zo snel mogelijk willen hebben. Het kleinere aantal van 7 mensen

wil liever een full release, dus hierbij besluiten we dat we zo snel mogelijk een béta zullen proberen

te releasen!!!

Wat vind je van de kwaliteit van de mod?

Uitstekend[ 7 ]

Goed[ 7 ]

Matig/goed[ 2 ]

Slecht[ 0 ]

Ik moet ervoor naar toilet![ 3 ]

Hier vonden in totaal 14 mensen de mod vrij goed of zelfs uitstekend! Dit is natuurlijk goed zeer

leuk om te horen! Dan zijn er nog 2 mensen die de mod matig/goed vonden, dus daarbij vraag ik

ook bij om ta zeggen hoe we de mod zouden kunnen verbeteren?

Er zijn dan ook 3 mensen die de mod precies afschuwelijk vinden, dit kan je natuurlijk ook vinden!

En dus vraag ik hier eveneens hoe we de mod zouden kunnen verbeteren.

Wat wil je graag als features zien in deze mod?

Multiplayer modus[ 5 ]

Een volledige race modus (+multplayer)[ 6 ]

Empire building modus (zoals in gta vcs)[ 12 ]

Andere... (zeg erbij welke)[ 3 ]

Bij deze is het overduidelijk dat de empire state modus heeft gewonnen! Hierbij zullen we ons best doen

om deze proberen te maken! Ook zal de multiplayer modus zo goed als zeker geintegreerd zitten!

Maar misschien zouden diegenen die de "andere" hebben aangeduid willen zeggen wat ze misschien

geintegreerd zouden willen zien! Want het kunnen betere ideen zijn als de deze!!! Ook zijn verzoeken

nu nogsteeds welkom!

Greetz...

FIRE1BULL...

Note: deze week zal ik alleen woensdag kunnen posten! Mijn excuses hiervoor!

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FIRE1BULL

40

• DjP.P

37

• Puma

33

• eizoalecto

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Thx!!!Nuja.. ik heb me nog gespoeid om een updatje te brengen!!!

Dit is een klein appartementje... alhoewel er nog wel veel aan moet gebeuren en in zen begin stage

is post ik hem toch al!!!

23qf4.jpg

24ku0.jpg

25fo5.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een ontwerp bedacht voor een soort hoofd-gebouw van Birmundo Island. Dit staat op een apart eiland gelegen in het midden van Birmundo Island. Zoals je al raadt lopen er dus ook een soort kanalen door Birmundo Island, die waarschijnlijk ook door (!!) de rotonde lopen.

Het is moeilijk uit te leggen maar het ontwerp zit ongeveer als volgt in elkaar:

Een megarotonde op een apart eiland, waar een soort van gracht omheen stroom en wegen via bruggen het hoofdgebouw-eiland verlaten. Over de rotonde komen voetgangersbruggen naar een paar meter hoger gelegen platform, die ook weer met trappen te bereiken is vanuit de binnenkant van de rotonde.

Midden op het platform komt een enorm gebouw bestaande uit 3 bijna identieke gebouwen. 3 enorme, wolkenkrabber-achtige, ronde gebouwen die als het ware alledrie op een punt van een driehoek staan. Tussen de gebouwen in, zegmaar de lijnen van de driehoek, komt een enorme glaswand. Onder de weg van de rotonde stroomt nog steeds water, tot in het gebouw. Er komt dus ook een kleine ondergrondse (!!) haven in het gebouw.

De bedoeling is om van het grote gebouw een immens winkelcentrum te maken, met verschillende liften en verdiepingen (je gaat met de lift d.m.v. teleports die pas ingame komen) en hier en daar op de verschillende verdiepingen ook weer teleports naar interieuren van bijvoorbeeld kledingwinkels, doe het zelf winkels, computerwinkels etc. In alle winkels zijn ook weer wapens te vinden, bijvoorbeeld een toetsenbord in de computerwinkel, waar je natuurlijk mee kunt meppen.

De gebouwen ruimte tussen de gebouwen zal ongeveer een half gebouw zijn. Natuurlijk zal er ook een lift komen naar de toppen van de gebouwen, waarvan je natuurlijk naar beneden kunt bungeejumpen.

Vanmiddag kunnen jullie een kleine schets verwachten van wat ik wil gaan maken!

Edit: Hier alvast een WIPje:

bigass1gs2.jpg

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

:sigaar: Hier nog wat wippies:

bigass2.jpg

bigass3.jpg

bigass4.jpg

bigass5.jpg

Het voetpad dat over de grasheuvel loopt zal waarschijnlijk nog wel hoger komen te liggen, zodat de weg er via een tunnel onderdoor kan lopen. Daar ga ik nu mee aan de slag, over uurtje komt daar een screen van :)

Geplaatst:

@Fire1bull: Ik zou die reclame voor GLD iets meer SA style maken, daarmee bedoel ik, dat de screen niet 100% super kwaliteit is, maar een beetje "afgesleten" en "verweerd", dus dat b.v. het "karton/papier" (Wat ze vaak in het echt op zo'n billboard gebruiken) aan 1 hoek een klein beetje los komt van de muur, dat er witte stukjes in zitten waar het een beetje is beschadigd. Zeg maar een beetje vies enzo,(Net zoals auto's aan onderkant in SA niet 100% schoon zijn) En dit soort dingen. Dat is denk ik ook een beetje realistischer. Maar b.v. niet dat er graffity op zit enzo met dingen in de trant van "sTRAIN HARD", want dan gaat het negatief over GLD worden!

@Puma: Ziet er goed uit!

Geplaatst: (bewerkt)

:) Hier de beloofde brug:

bigass7.jpg

bigass8.jpg

bigass9.jpg

bigass10.jpg

:sigaar: Ben ik de enigste die nog actief bezig is binnen deze mod of lijkt dat maar zo..?

Edit: Hier een screen van het ontwerp, details komt allemaal nog, maar zo gaat het er ongeveer uitzien:

bigassontwerp.jpg

Even een korte toelichting. Op de randen van de gebouwen zullen overkapte terasjes komen. Aan de binnenkant komen verschillende verdiepingen die je met de lift kunt bereiken. Op elke verdieping zijn winkels met teleport-markers te vinden waardoor je veel mogelijkheden hebt tot het betreden van interieuren.

Het stuk tussen de gebouwen zal met glas worden opgevuld, evenals de bovenkant. Bovenop een van de gebouwen zal/zullen een (of meerdere) helikopterplatform(en) komen. De binnenkant van de gebouwen, die je door het glas ziet, zal grotendeels bestaan uit kraampjes, een kleine tuin middenin en trappen waardoor je naar de ondergrondse haven kunt komen. De drie gebouwen worden, afgezien van details als bijvoorbeeld winkels en wel/niet helikopterplatformen, bijna identiek.

Next: Ondergrondse haven bouwen.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

:engel: Hier in ieder geval 2 screens van de ingang van de 'ondergrondse' haven.. Het ziet er alleen nog niet zo uit als ik het wil hebben, en daar zullen jullie morgen wat updates van zien.

bigass11.jpg

bigass12.jpg

Geplaatst:

Hey!!! Zit nu stiekem op school op de pc...

Ik ben zeer actief bij men vader maar daar is GEEN interenet!!!

Mijn lotje is nu al af... zo is er ookwat relief aan toegevoegd enzo!

Woensdag ben ik bij men moeder en kan je wat screens verwachten!!!

@Mythbuster... die byllboard (ofzoiets) is nogwel WIP ja... om hem zowat "vuil"

moet ik nog ff paint3.net downen...

Greetz...

FIRE1BULL

Note... hevb ook nogwat artwork en sigs gemaakt voor de mod!!! Deze zijn ook wel pas tegen woensdag! Greetz!

Geplaatst:

ziet er allemaal goed uit hier man! Puma je bent echt vet goed!! deze mod word echt wel goed! en fire, ben benieuwd naar jouw screens etc. :puh:

Geplaatst:

hallo, ik zou graag photoshopper willen worden en modeller

ik heb al 2 jaar ervaring met photoshop en op school heb ik één jaar les in sketchup gehad

je kan me toevoegen op >>> Door Wazuup: Verwijderd, doe dit via pb.<<<

ik heb geen voorbeelden van mij werk omdat dat allemaal verwijdert is

Geplaatst:

Ziet er hier allemaal mooi uit zeg!!!

Ik heb zelf ook zeer GROOT nieuws!!!

Ik kondig met veel trots aan... ons eigen SUBFORUM!!!

Jahoor... nu kan je LC & YI hier zowat volgen!!!

Let op! Ik heb eveneens wat artwork gemaakt die je in het ArtworkTopic kan vinden

en wat nieuwe pics en screens die je in het PicturePreviewTopic kan vinden!!!

Greetz...

FIREBULL!...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...