FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik wil je wel in opleiding nemen ja...maar nu al als modeller niet echt nee... sorry... Je bent al wel béta tester he! Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 wie is photo schopper wie kan er een deur maken voor een koffie schop?? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Gtafreak.. ik zal je dan ff toevoegen! @ Dj.P dat ben ik, ik zal morgen zo een deurtje voor je maken goed? Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Gtafreak.. ik zal je dan ff toevoegen!@ Dj.P dat ben ik, ik zal morgen zo een deurtje voor je maken goed? is goed! graag in bmp Bewerkt: 17 april 2007 door DjP.P Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) een vraag kan ik mischien ook voor smc dingen doen?? zow als de auto`s en of wapens of pickups?? kan dat dan kan mark de misies doen. kan dat? sorry voor de dubele post! Bewerkt: 17 april 2007 door DjP.P Reageren
Black Force Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) mijn eerste artwork van mijn eiland voor lc, ik zal niet zoveel screens hier posten, omdat ik niet al te veel wil laten zien in het begin. mark Bewerkt: 18 april 2007 door markPs3fanman Reageren
DjP.P Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) leuk. en ik weet wat het is lalaa jaja en mooi. Bewerkt: 18 april 2007 door DjP.P Reageren
Puma Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 leuk. Post even iets meer dan 'leuk' want dit wordt als spam gezien. Zet er tenminste bij waarom je het leuk vindt.. Ojah, ik wil me wel aanmelden als modeler en als photoshopper, al werk ik met Paint Shop Pro . Grtz Puma. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Ok puma!!! Van jou weet ik dat je goed bent! dus geen screen nodig! Ik zal je dan ff toevoegen welkom!!! ik heb nu ook alwat gemaakt!!! Hier heb ja wat wegen enzo... (dit heb ik gerealiseerd in anderhalf uur!!!) Zoals je op de laatste foto kan zien zijn het gewoon stukken (kleine) wegen die gekopieerd zijn en geplakt dus simpel ingame te zetten!!! Greetz FIRE1BULL... Bewerkt: 18 april 2007 door FIRE1BULL Reageren
eizoalecto Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Yake Island: Screen en lots verhuuring zie KLIK HERE [EDIT] 0,4v komt vrijdag uit voor de testers!! dit is alleen nog YI Bewerkt: 18 april 2007 door eizoalecto Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 dit word zeker de beste mod ooit en puma thx dat je mee doet jij bent een dan de beste en alle screens zo te zien ziet het er nu al top uit Reageren
Puma Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) eicaletzo (ofzo), met welk programma werk jij? Gmax of 3dsMax? Het is namelijk wel mogelijk lots van Gmax naar Sketchup te krijgen, maar dat is wel een heel gedoe.. 3dsMax daarintegen is tig keer makkelijker Ojah, je link werkt niet en waarom gaat die eigenlijk naar de site van Myriad Islands :S? Bewerkt: 18 april 2007 door Puma Reageren
DjP.P Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ojah, je link werkt niet en waarom gaat die eigenlijk naar de site van Myriad Islands :S? die vraag weet ik wel. hij werkt ook bij hun , ik wist het ook niet! maar hij kan het beter uitleggen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 als lc en yi samen zijn is het dan niet beter als je ook 1 naam maakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.