Jump to content

Las Colinas & Yake Island

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik be neen site aan het bouwen (sub site van pdmods) wat oiver yake island gaat.

Wat kan ik hier vinden als hij af is?

-Info

-Een Admin Area gebied bijv. Paswoorden van de beta versies (0.7 of hoger hebben paswoorden!) ook mogen alle BETA TESTERS , Leiders hier op

-Forum

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FIRE1BULL

40

• DjP.P

37

• Puma

33

• eizoalecto

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Excuses,

Yake Island heeft zijn eigen site:

www.lc-yi.nl.tt

Wat kan ik er op vinden?

Downloads

Nieuws

Forum (en)

Lot verhuuring

Geplaatst:

Het spijt me dit te moeten melden, maar markps3fanman stopt met modden. dus ook met de mods medewerking, ik meld me bij deze af.

mark

Geplaatst:
Het spijt me dit te moeten melden, maar markps3fanman stopt met modden. dus ook met de mods medewerking, ik meld me bij deze af.

mark

Jammer :cry: . Maar ieder zijn eigen keuze. Misschien dat we je ooit nog terug zien. Veel plezier verder :klap: .

Zijn er btw nog updates of is iedereen een beetje aan het vakantie vieren? Ik heb de laatste tijd wegens gebrek aan ideeën niet veel gemod... :(

Geplaatst:

nou een beetje wel jah en zaterdag word het weer opgepakt de mod

en ik meld mij ff voor afweesich van vrijdag 4 tot mandag ( laat).

Geplaatst:
Verder...

weet iemand hoe je 2dfx lichtjes vlammen...rook.... plaatst in gta SA?

Dit doe je met behulp van 2dfx. Ik heb even lopen zoeken voor jullie, en ben dan aangestrand bij een tut van Bradley. Klik hier voor de tut

Veel succes verder! :cya:

Geplaatst:

Nja spijtige zaak mark...

Doei! :7

Indycar series... ik zal je toevoegen wanneer ik tijd heb!

Updates zullen volgende week weer toestromen hoor!

Want ben nu namelijk bezig met een maquette voor school...

Dus heb geen tijd voor op de PC te zitten

Geplaatst:

voor updates kijk op de site en uum meld je ook ff aan op het forum :bier:

en mark wrrm stop je nouw met modden :cry: ik zal je models missen :cry::cry:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, zal zeker wel een vette mod worden!

Miss. dat je een van mijn models kan gebruiken? K heb een Grave Digger, (nja die zal waarschijnlijk niet :puh: ) een Chevrolet C-10 custom pick-up, (Beetje scalen en grootte van achterwielen beetje veranderen en hij's bugloos, hij's nu een beetje klein..) Ehm, en een Chevy Astro, Maar die is nog lang niet af,(voor plaatjes zie Grave Digger topic hier,(daar staat die pick-up ook bij, onderin, en plaatjes van Chevy Astro, zie "show jou models" topic! :)

Denk niet dat het iets is voor jullie, maar zo wel moet je het maar zeggen!!

EDIT: BTW, ik meld me niet aan als moddeler ofzo! Want ik model nogal traag!(Bij die Astro deed ik een hele dag om de spiegel goed in vorm te krijgen :puh: )

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Mythbuster, zelf denk ik dat je Grave Digger wel erg gaaf zou zijn voor Las Colinas. Om preciezer te zijn voor het BRC, Bullet Racing Circuit. Een leuk circuit en met een monster truck is het natuurlijk nog gaver. Maar daarvoor moet je bij Fire1Bull zijn.

Ik kan niet wachten tot de updates Fire. Zelf ben ik btw ook bezig met een nieuw hotel :D.

Geplaatst:

ik wil me ook aan melde als artwork maker want ik kan geen texturen maken maar tog hiet is een screen: gamelaybz3.th.jpg

Geplaatst:
Mythbuster, zelf denk ik dat je Grave Digger wel erg gaaf zou zijn voor Las Colinas. Om preciezer te zijn voor het BRC, Bullet Racing Circuit. Een leuk circuit en met een monster truck is het natuurlijk nog gaver. Maar daarvoor moet je bij Fire1Bull zijn.

Hmm, okee :) Nou als je hem wilt gebruiken mag dat natuurlijk!

Mooie screen btw :puh: Alleen de map is nog steeds de standaard of niet? ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...