Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het gaat hier wel aardig vooruit. Iedereen werkt hier goed door. De models zien er ook goed uit. Nu maar hopen dat het bugloos ingame komt. Veel succes met jullie mod verder! Mvg, Apple-Mac Reageren
Rivel Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het ziet er echt wel heel nice uit! Ik ga hem zeker downen als hij af is! Reageren
Puma Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik ga ook wel wat models maken, heb ik zin in.. Ik weet nu ook hoe ik gebergtes e.d. kan maken, dus ik kan nu alles maken wat je wilt Zeg 't maar, zolang 't niet té ingewikkeld is Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 @ Siriouz... stuur ff een pb'tje naar me met je mail in zodat ik kan zien hoe je models zijn! @ Puma... nja zoals we al besproken hadden op msn... @ Aplle-Mac... het meeste gaat ineens bugloos ingame hoor! NJa en die stad is: spoiler it >>>[/font]BARCELONA[/font] Alhoewel ik over die stad toch niet zo zeker ben... want de pc boer had me weten te vertellen dat hij misschien de bestanden kan backuppen van het "eigenlijke" eiland!!! Dus ben ik ff nuttig bezig... want zowel de (misschien de niet meer gebackupte stad) als de BARCELONA[/font] stylish stad zullen een oude "verdorde" haven/industrie gebied krijgen! Hier alvast wat screens! Overall process van dit gebied... 50% (de brug zal nog wel wat aanpassingen moeten onderdaan hoor!) Rates and comments pls... (deze avond kan je misschien nog een paar screens verwachten!!!) Greetz... F1B... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Echt mooi hoor Fire! Toppie Keep Up The Good Work . Alleen die brug is wat minder... maar die is nog WIP neem ik aan. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Jahoor! Die brug is nogal WIP... BTW... het staat er zelfs bij... Maarjha... Ik ga nu... hopelijk kan ik nogwat werken en wat updates uitbrengen he! Reageren
DjP.P Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik ben ook een eiland aan het maken maar die wegen das ku# hoe doe je de bochten?? kan puma of fire dat graag uitleggen?! Reageren
Puma Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Bedoel je de texture of de vorm van de bocht..? De texture zal je aan Fire moeten vragen, de bocht maken: staat als 't goed is ergens bij "shapes" een soort van bocht.. Klikkie, zet twee punten neer en maak de bocht maar.. Toedeledokie, ik ga nou wat modelen Edit: Heeft er hier iemand een mooie wegen (en stoep) texture, vooral voor de bocht nodig, en een bijpassende wegentexture zou ook handig zijn En mag ik custom textures gebruiken of SA textures? Bewerkt: 14 mei 2007 door Puma Reageren
eizoalecto Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Yake island is voor de gene die het niet weten.. INGAME!! en af (met een paar gebouwen) Wake island word nu ingame gezet. Klein rond eilandje maar... voor de villa's is dat al genoeg Screentje: Ingame screens zijn er nog niet maar met deze foto heb je al een idee Reageren
eizoalecto Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Voor de duidelijkheid ik ben de INGAME zetten van alle eilanden.. [Editje..] dubbel post srry Bewerkt: 14 mei 2007 door eizoalecto Reageren
Puma Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Enneh... De Sketchup-models werken goed ingame? Geen problemen met COL's? Reageren
eizoalecto Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Enneh... De Sketchup-models werken goed ingame? Geen problemen met COL's? Met cols hebben wij geen prolemen.. Ik ben de ingame zetter en heb er weinig last mee.. (af en toe een foutje van me zelf) maar niet van de moddellen of programma's Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Yup... eizoalecto krijgt bijna ALLES ineens bugloos ingame! Nja de brug is af... Rates... comments... en sugesties ALTIJD welkom!!! Reageren
White Gold Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Wow... amazing... Ziet er zeer goed uit. Alles, zelf ben ik momenteel wat minder actief, want ik ben de overstap naar 3Dsmax aan het maken . Maar natuurlijk blijf ik hier nog eventjes modellen leveren. Echt verbluffend werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.