S-te-Fan Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Zeer mooi Vuur, echt fantastisch. En White Gold, lukt het met Editeble Poly? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) screenie van mijn lot: klik voor vergrtoting Bewerkt: 14 mei 2007 door master gta Reageren
Puma Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Pomtiedom.. Heb wat onderdelen gemaakt voor m'n knip-en-plak werkje: Hier ga ik morgen mijn stad op baseren, met evt. andere stoeptegels, wegdek etc. Bewerkt: 15 mei 2007 door Puma Reageren
eizoalecto Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Mooi hoor! Wake island is af!! en ingame Dus ja wil bij onze mod komen? .. .. It's posible Welcome!! Laat ff een schertsje zien op de forum.. Reageren
Puma Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Tuurlijk ! Alleen werk ik niet echt op schets.. Juist dán mislukt het altijd. Ik begin gewoon te bouwen en dan komt er meestal wel iets leuks uit Ik ga morgen aan het wegennet beginnen, dan kan ik de rest in lots gaan verdelen die ik dan apart ga maken. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Goed hoor puma! Het eerste "eiland" of hoe je het ook kan noemen is af!!! Hier wat screenies! Rates & Comments please... Reageren
eizoalecto Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nou jongens(en meisjes..) ik heb dus ff een duidelijke schets gemaakt zodat iedereen snapt hoe de shit komt te liggen (puma staat er nog niet op) Reageren
DjP.P Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) mooi!! alles heey puma jij bend egt koning met sketsup!!!!!!!!!!! hij is nog in WIP stadium maar wel met texture http://img511.imageshack.us/img511/5277/bedrijv01wiphw3.jpg >.:puma wil jij wat ik anders moet doen dat graag zeggen en fire en dennis:.> Bewerkt: 15 mei 2007 door DjP.P Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Jij modelt met sketchup als vuur Fire . Echt PWNAGE. Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 3 stukjes weg is meteen pwnage.. Wacht nou maar eerst eens tot je weet hoe groot mijn eiland gaat worden, want ik verwacht iets heel groots Heb nog wat oude stukjes liggen van andere, onafgemaakte eilanden die ik erin kan proppen, bijv. een wijk met 8 verschillende huisjes op verschillende manieren weer bij elkaar geplakt; zoiets kan ik er gewoon in doen. Vanmiddag ga ik eerst ff wat doen voor m'n vader die vrijdag 50 wordt, en daarna ga ik met het wegennet aan de gang. Ik zit met 't idee te spelen om ook een vliegveld en haven op m'n eiland te gaan bouwen, is niet veel werk gezien dat altijd grote open vlaktes zijn. Iemand die daar voorkeur voor heeft? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel wat huizen die je kan gebruiken ja! Een vliegveld zie ik ook wel zitten hoor! (wat zijn we vroege posters zeg!) EDIT: Doe je vader een gelukkige verjaardag vanme als je wilt! Bewerkt: 16 mei 2007 door FIRE1BULL Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een klein stukje wegennet gemaakt, van het industrieterrein. Linksonder, bij die twee afscheidingen van de hoofdweg, komt het vliegveldterminal: Verder wou ik die huisjes nog laten zien, en het 'effect' van de manier van bouwen en het gebruiken van models. Dit is één zo'n stukje, met 4 verschillende huizen (de een met trapje, de ander niet, de volgende met afdakje etc.), die allemaal weer 4 verschillende textures hebben. Zo kun je van 1 huisje 16 verschillende huisjes maken; dit is vooral handig voor een woonwijk. Voorbeeldje, dit zijn die huizen (woonwijk) waar ik al eerder over sprak. Dit is één zo'n 'stukje', met 16 verschillende huizen, achter- en voortuin en een soort van achterweggetje: Dit kan ik dan weer meerdere keren aan elkaar plakken, en dan krijg je dit effect: Handig toch Ik ga nu m'n industrieterrein indelen in aparte kavels (die zijn bepaald door de manier van hoe de weg loopt) die ik dan weer apart ga modelen. Binnenkort meer screens, als ik vooruitgang maak met de gebouwen. KUTGW allemaal, Grtz Puma. Bewerkt: 16 mei 2007 door Puma Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 puma... je heb veel de zelfde huizen gebuikt. maar dat is niet erg. het ziet er echt goet uit. ik zou zeggen. zet dit ingame en wat generiks er bij. echt supper. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Oooo ik hou van die models puma KUTGW Reageren
Black Force Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 goed werk hier allemaal!! het ziet er allemaal echt vet goed uit, mijn complimenten en ga vooral zo door!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.