Jump to content

Las Colinas & Yake Island

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FIRE1BULL

40

• DjP.P

37

• Puma

33

• eizoalecto

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

screenie van mijn lot: oeaanagz0.th.png

klik voor vergrtoting

Bewerkt: door master gta

Pomtiedom.. Heb wat onderdelen gemaakt voor m'n knip-en-plak werkje:

bend1.jpg

road1.jpg

cros1.jpg

Hier ga ik morgen mijn stad op baseren, met evt. andere stoeptegels, wegdek etc.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Mooi hoor!

Wake island is af!! en ingame

Dus ja wil bij onze mod komen?

..

.. It's posible Welcome!!

Laat ff een schertsje zien op de forum.. :eten:

Geplaatst:

Tuurlijk :bier: !

Alleen werk ik niet echt op schets.. Juist dán mislukt het altijd. Ik begin gewoon te bouwen en dan komt er meestal wel iets leuks uit :) Ik ga morgen aan het wegennet beginnen, dan kan ik de rest in lots gaan verdelen die ik dan apart ga maken.

:eten:

Geplaatst:

Goed hoor puma!

Het eerste "eiland" of hoe je het ook kan noemen is af!!!

Hier wat screenies!

38yj5.jpg

39dt1.jpg

40gn7.jpg

41ig4.jpg

Rates & Comments please...

Geplaatst:

Nou jongens(en meisjes..) ik heb dus ff een duidelijke schets gemaakt zodat iedereen snapt hoe de shit komt te liggen (puma staat er nog niet op)

schetson2.th.jpg

Geplaatst:

:duh: 3 stukjes weg is meteen pwnage.. Wacht nou maar eerst eens tot je weet hoe groot mijn eiland gaat worden, want ik verwacht iets heel groots ^_^ Heb nog wat oude stukjes liggen van andere, onafgemaakte eilanden die ik erin kan proppen, bijv. een wijk met 8 verschillende huisjes op verschillende manieren weer bij elkaar geplakt; zoiets kan ik er gewoon in doen.

Vanmiddag ga ik eerst ff wat doen voor m'n vader die vrijdag :dans: 50 :dans: wordt, en daarna ga ik met het wegennet aan de gang. Ik zit met 't idee te spelen om ook een vliegveld en haven op m'n eiland te gaan bouwen, is niet veel werk gezien dat altijd grote open vlaktes zijn. Iemand die daar voorkeur voor heeft?

Ik heb nog wel wat huizen die je kan gebruiken ja!

Een vliegveld zie ik ook wel zitten hoor!

(wat zijn we vroege posters zeg!) :bonk:

EDIT: Doe je vader een gelukkige verjaardag vanme als je wilt!

Bewerkt: door FIRE1BULL

Ik heb een klein stukje wegennet gemaakt, van het industrieterrein. Linksonder, bij die twee afscheidingen van de hoofdweg, komt het vliegveldterminal:

indus1.jpg

Verder wou ik die huisjes nog laten zien, en het 'effect' van de manier van bouwen en het gebruiken van models. Dit is één zo'n stukje, met 4 verschillende huizen (de een met trapje, de ander niet, de volgende met afdakje etc.), die allemaal weer 4 verschillende textures hebben. Zo kun je van 1 huisje 16 verschillende huisjes maken; dit is vooral handig voor een woonwijk.

Voorbeeldje, dit zijn die huizen (woonwijk) waar ik al eerder over sprak. Dit is één zo'n 'stukje', met 16 verschillende huizen, achter- en voortuin en een soort van achterweggetje:

Woonwijk1.jpg

Dit kan ik dan weer meerdere keren aan elkaar plakken, en dan krijg je dit effect:

Woonwijk2.jpg

Handig toch :sigaar: Ik ga nu m'n industrieterrein indelen in aparte kavels (die zijn bepaald door de manier van hoe de weg loopt) die ik dan weer apart ga modelen. Binnenkort meer screens, als ik vooruitgang maak met de gebouwen.

KUTGW allemaal, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

puma...

je heb veel de zelfde huizen gebuikt. maar dat is niet erg. het ziet er echt goet uit. ik zou zeggen. zet dit ingame en wat generiks er bij. echt supper.

Geplaatst:

goed werk hier allemaal!! het ziet er allemaal echt vet goed uit, mijn complimenten en ga vooral zo door!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...