S-te-Fan Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Zitten die models niet standaard in sketchup? (het kan goed zijn dat ik het mis heb) Reageren
DjP.P Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) http://img509.imageshack.us/img509/4126/eilandnp6.jpg mijn eiland graag rates in procente de goede kanten en de slechte kanten % aleen die weegen zijn kloo*en Bewerkt: 16 mei 2007 door DjP.P Reageren
eizoalecto Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 http://img509.imageshack.us/img509/4126/eilandnp6.jpgmijn eiland graag rates in procente de goede kanten en de slechte kanten % aleen die weegen zijn kloo*en Gras en strand NETJES!! Maar de wegen en "stoepen??" lijken nergens op..srry Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 INGAME WERK VAN MIJ.. RATES PLZ... Dennis is lekker bezig (ik dus hé) Reageren
Black Force Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 http://img509.imageshack.us/img509/4126/eilandnp6.jpgmijn eiland graag rates in procente de goede kanten en de slechte kanten % aleen die weegen zijn kloo*en Gras en strand NETJES!! Maar de wegen en "stoepen??" lijken nergens op..srry hət ziet er inderdaad netjes uit, alleen heb je helemaal geen stoepen gemaakt en de texturen van de weg zijn nog niet goed! voor de rest ziet hət er goed uit! mark Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Mark hij is nog niet klaar maar hət meeste wel huh?? əəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəəə Bewerkt: 17 mei 2007 door DjP.P Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Met veel dank aan dennis (eizoalecto) staat hət industrie gebied van Las Colinas BUGLOOS ingame! (behalve de brug) Dus geen COL bugs ofzo niets! Alleen heeft de brug een texture probleem ,maar voor de rest is alles perfect! Hier wat screens... Hier zie je de texture probs op de brug... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Echt vet Fire! Ik kan niet wachten tot de eerste public release. Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Hallo daar.. Ik ben de nieuwe bouwer van de spoorwegen En ja ik heb screens: Dit is de planning: Dit is hem ingame (om 2 uur) DIt is hem ingame (on 3 uur) Deze laatste 2 screens zijn van hət station in WI Hier mag je al je commetaar van kwijt Bewerkt: 17 mei 2007 door GtaLoverBoy Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 hoi GtaLoverBoy welkom mooie spoor Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 weet je wel hoe je een trijn moet laaten rijden dan op dat spoor? Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 je hebt een pather voor autos hoe die moetten rijden en die popertjes en dan zal ook voor treiner ook wel voor zijn?! Reageren
Puma Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) In de Gta San Andreas/data/Paths map staan 2 bestanden genaamd train.dat en train2.dat. Wanneer je deze twee bestanden opent met kladblok, zie je allemaal cijfers: dit zijn coördinaten van bochten etc. Als je deze cijfers verandert kun je zelf een eigen treinspoor maken. Simpel toch? @stefaneke: Die models zijn niet standaard. Die heb ik natuurlijk zelf gemaakt, zo dom ben ik niet Bewerkt: 18 mei 2007 door Puma Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Leuk gedaan iedereen. Ik had niet verwacht dat het zo goed ingame kwam. Ga zo door! Mvg, Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.